Cisco újdonságok a CES-en – avagy a fogyasztói piacon is erősít a cég…
3 perc olvasásA 2009. évi Nemzetközi Fogyasztói Elektronikai Kiállításon (CES) Las Vegasban a Cisco olyan új fogyasztói technológiákat és kezdeményezéseket mutatott be, amelyek a magával ragadó kommunikációs és szórakozási élmények új generációjával támogatják a „hálózati életmódot".
A 2009. évi Nemzetközi Fogyasztói Elektronikai Kiállításon (CES) Las Vegasban a Cisco olyan új fogyasztói technológiákat és kezdeményezéseket mutatott be, amelyek a magával ragadó kommunikációs és szórakozási élmények új generációjával támogatják a „hálózati életmódot".
A Linksys by Cisco wireless Home Audio Solution otthoni hangrendszer a Wireless-N technológiát kihasználva kiváló hangminőséget biztosít az otthon bármely helyiségében. A felhasználók igazi bulihangulatot teremthetnek, amikor tökéletes szinkronban ugyanazt a számot hallgatják az egész házban, vagy más-más zenét juttathatnak el a különböző, testreszabott „zónákba". A vezeték nélküli otthoni hangrendszer emellett több millió dalt tesz azonnal elérhetővé az olyan integrált internetes szolgáltatások révén, mint a Rhapsody, az AudioLounge és a RadioTime. Az opcionális tartozékként kapható iPod dokkoló segítségével bármilyen, Apple iPod egységen tárolt tartalmak, így Podcast adások, hangoskönyvek és megvásárolt iTunes tartalmak is lejátszhatók a hálózat bármely vezeték nélküli otthoni audio-egységén. A vezeték nélküli otthoni hangrendszer elemei egyúttal kiválóan működnek a Linksys by Cisco újonnan bejelentett Media Hub médiaközpontjával is, amely összegyűjti és megjeleníti a hálózaton elérhető összes médiatartalmat.
A Linksys by Cisco Media Hub médiaközpontot összegyűjti, rendszeri és megjeleníti az összes digitális videót, fényképet és zenét, amit a felhasználók az otthon különböző készülékein tároltak. A Media Hub médiaközponttal a felhasználók egy könnyen kezelhető felület segítségével élvezhetik az összes médiatartalmat, s mindezt nem csak otthonról, hanem a világ bármely pontjáról elérhető webböngészőn keresztül is megtehetik. A Media Hub tökéletes megoldás mindazon fogyasztók számára, akik terjedelmes digitálismédia-könyvtárakkal rendelkeznek, és szeretnék egyszerűsíteni gyűjteményeik kezelését.
A Cisco továbbá bejelentette a Cisco Eos nevű demó szoftverplatformot, amely lehetővé teszi média- és szórakoztatóipari társaságok számára, hogy tartalmaik köré online közösségeket építsenek fel és menedzseljenek. A Cisco Eos egy olyan integrált platform, amely egyetlen operációs környezetben egyesíti a közösségi hálózati, tartalomkezelési és site-adminisztrációs funkciókat, így a tartalomtulajdonosok hatékony módon nyújthatnak lenyűgöző fogyasztói élményeket. A Warner Music Group az első szórakoztatóipari cég, amely a Cisco Eos platformot használja művészei, Laura Izibor (http://www.lauraizibor.com/) és Sean Paul (http://www.allseanpaul.com/) webhelyei számára.