Az átépült teaüzemAz átépült teaüzem 

A Sara Lee Hungary Zrt., a kávé-teagyártásban, forgalmazásban a világ egyik piacvezető, Magyarországon pedig első számú vállalata az idén egymilliárd forintos beruházást hajtott végre Rákospalotán, amely része az utóbbi tíz év 7 milliárd forintos befektetéseinek. Az elmúlt tíz évben több mint 7 milliárd forintot fektettek be

Az átépült teaüzemAz átépült teaüzem 

A Sara Lee Hungary Zrt., a kávé-teagyártásban, forgalmazásban a világ egyik piacvezető, Magyarországon pedig első számú vállalata az idén egymilliárd forintos beruházást hajtott végre Rákospalotán, amely része az utóbbi tíz év 7 milliárd forintos befektetéseinek. Az elmúlt tíz évben több mint 7 milliárd forintot fektettek be

Az idei egymilliárd forintos beruházás révén a teljes teaüzem átépült Rákospalotán, és alkalmassá vált az új csomagolástechnikák alkalmazására.

Seres Tibor és Tóth TiborSeres Tibor és Tóth TiborAz új beruházást bemutató csütörtöki sajtótájékoztatón dr. Seres Tibor, a Sara Lee Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta a nemzetközi vállalat magyarországi elkötelezettségét, amelyet befektetései is bizonyítanak. A Magyarországon előállított és a világ 12 országába szállított termékeket magyar árunak tekintik. A Sara Lee beruházása és termelése során elkötelezett a természettudatosság mellett.

GyárlátogatásGyárlátogatásA teaüzem átépítése hatással lesz a gyár egész munkájára, hiszen a mintegy 3.000 négyzetméternyi területen áthelyezik a gépeket, új technológiát telepítenek. A jelenleg külön épületekben üzemelő gépek az átalakítás után egy komplex csarnokba kerülnek.

Tóth Tibor, a Sara Lee közép-európai logisztikai igazgatója hangsúlyozta, hogy a rákospalotai üzemben végrehajtott beruházás nemzetközi is, hiszen nemcsak a magyar forgalmazást, hanem a Belgiumba, Dániába, Hollandiába, Csehországba és egyéb országok piacaira gyártott termékeket is érinti.

Dr. Seres Tibor, a Sara Lee Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatója úgy vélekedett: a beruházás sokkal korszerűbb folyamatokat, hatékonyabb szervezést eredményez majd, összességében egy modern üzemképet alakítunk ki olyan körülményekkel, amelyek minden tekintetben megfelelnek a mai kor követelményeinek, és javítja a teljes gyári személyzet munkakörülményeit.

A Sara Lee Hungary Zrt. elkötelezettségét a magyar piac iránt mutatja, hogy az elmúlt 10 évben 7 milliárd forintot fektetett be Magyarországon a kávé és tea piac fejlesztésébe. Az idén megvalósult egymilliárd forintos beruházás az alig másfél évvel ezelőtt végrehajtott 800 millió forintos fejlesztés után indult.

A Sara Lee Hungary Zrt. beruházásai révén tovább erősíti piaci pozícióját Magyarországon. A folyamatos beruházások révén az elmúlt évtizedben a vállalat megháromszorozta tea kibocsátását. A Sara Lee rákospalotai gyára a legnagyobb hazai kávépörkölő és csomagoló egysége lett. Emellett a magyar vállalat a cégcsoport második legnagyobb teaellátó központja Európában: teatermékei 12 országba jutnak el, a magyarországi igények mellett innen elégítik ki a spanyol, belga, holland, cseh, dán, román és bolgár exportigényeket is.

A Nielsen piackutató vállalat adatai szerint a 431 főt foglalkoztató vállalat Magyarországon piacvezető a hazai kávé és tea szegmensben. A 2007. július és 2008. június közötti időszakban a közel 17500 tonnás őrölt-pörkölt piacból a Sara Lee volumenrészesedése megközelíti a 41 százalékot, ezzel az elmúlt évek legnagyobb piaci volumenrészesedési arányát tudta produkálni.

A Douwe Egberts prémium márkája, a Douwe Egberts Omnia megközelítőleg 15 százalékos volumenrészesedést ért el az őrölt-pörkölt kávék szegmensében, amellyel a prémium márkák között vezető szerepet tölt be.

Az csaknem 1 500 tonnás magyar teapiacon a SaraLee 43 százalékos volumenrészesedését a Pickwick és a SirMorton termékei révén érte el.

Az 1949-ig visszanyúló történelemmel rendelkező vállalat idén nyáron ünnepelte a hazai kávépiac egyik legmeghatározóbb márkájának 40 éves születésnapját. Az első OMNIA kávécsomag 50-féle kávékeverék kipróbálása után, 1968 nyarán gördült le az a gyártószalagról.

A Sara Lee Hungary Zrt. a hazai kávé- és teapiac vezető szereplője. Mintegy 431 főt foglalkoztat, kávé-és teagyártással, valamint háztartási és testápolási termékek forgalmazásával foglalkozik. A cég rákospalotai gyára a legnagyobb kávépörkölő és csomagológyár Magyarországon, amely számos európai országot lát el kávéval. A folyamatos beruházásoknak köszönhetően pedig a cégcsoport második legnagyobb teaellátó központja Európában. A Sara Lee Hungary főbb márkái a Douwe Egberts Omnia, a Karaván, a Paloma, a Douwe Egberts Insant Pure és 3in1 termékek, valamint a vendéglátó üzletágban kiemelkedő Piazza d'Oro kávék, és a Douwe Egberts Espresso. A teagyártásban és forgalmazásban a Pickwick, és a Sir Morton teák a vezető márkák, a háztartási és testápolási részleg főbb márkái pedig az Ambi Pur, a Gabi, a Sanex, a Radox, a Chemotox, és a Kiwi termékek.

A képeket a BusinessPlus Consulting Kft. készítette.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük