Elindult a Playboy hazai weboldala – Hamarosan Magyarországra érkezik a csábító „Cyber Club” is –
2 perc olvasásA tervek szerint hamarosan új tartalmakkal jelentkezik a Playboy nemrég elindult magyarországi weboldala. A világhírű magazin – amely most adta ki a jubileumi, 100. lapszámát is – weboldala saját (exkluzív) fotókkal, videókkal és írásokkal várja az érdeklődőket, emellett az oldal a print kiadványtól is fog tartalmakat átvenni a jövőben – mondta el Radnai Péter, a Playboy főszerkesztője.
A tervek szerint hamarosan új tartalmakkal jelentkezik a Playboy nemrég elindult magyarországi weboldala. A világhírű magazin – amely most adta ki a jubileumi, 100. lapszámát is – weboldala saját (exkluzív) fotókkal, videókkal és írásokkal várja az érdeklődőket, emellett az oldal a print kiadványtól is fog tartalmakat átvenni a jövőben – mondta el Radnai Péter, a Playboy főszerkesztője.
A Playboy.hu weboldalhoz az Arcus Interactive Group , ArcusComm üzletága szállította az integrált megoldásokat, ami magában foglalja a designt, a linkszerkezetet, a teljes felépítést, a tartalmak szerkesztését és az összes technikai fejlesztést is. Bósza Zsolt, az Arcus Comm account directora elmondta, hogy az oldalt a tartalom kiszolgálása szempontjából "háromszintesre" tervezték. Az első a "regisztráció nélküli" szint, ahol gyakorlatilag bárki hozzájuthat az itt található tartalmakhoz. A második szint már regisztrációhoz kötött, ha valakinek kellőképpen felkeltette az érdeklődését a nyitó oldalon található kedvcsináló és szeretne jobban elmélyedni a tartalmakban, bővebb információkhoz jutni , ezen a szinten megszokott minőségű tartalmat talál. A harmadik szint pedig 2008. júniusában érkezik Magyarországra. A Playboy "Cyber Club" fizetős szolgáltatása magyar és külföldi tartalmakkal, magas minőségű, nagyfelbontású, exkluzív fotókkal és videókkal várja az érdeklődőket, emellett persze továbbra is ügyelnek az értékteremtő szolgáltatás fejlesztésére.
A virtuális klubhoz kapcsolódó e-commerce megoldások kidolgozásán is az Arcus Comm tevékenykedik, az oldal kommunikációjához kapcsolódó médiatervezést és médiavásárlást az Arcus Media végezte. Az oldal kommunikációját népszerűsítő interaktív médiakampány sikeresen zárult, a tervezett heti 2500 átkattintáshoz képest, napi 2000 áttkattintást generált az adott időszakban.