www.playboy.huwww.playboy.hu A tervek szerint hamarosan új tartalmakkal jelentkezik a Playboy nemrég elindult magyarországi weboldala. A világhírű magazin – amely most adta ki a jubileumi, 100. lapszámát is – weboldala saját  (exkluzív) fotókkal, videókkal és írásokkal várja az érdeklődőket,  emellett az oldal a print kiadványtól is fog  tartalmakat átvenni  a jövőben – mondta el Radnai Péter, a Playboy főszerkesztője.

www.playboy.huwww.playboy.hu A tervek szerint hamarosan új tartalmakkal jelentkezik a Playboy nemrég elindult magyarországi weboldala. A világhírű magazin – amely most adta ki a jubileumi, 100. lapszámát is – weboldala saját  (exkluzív) fotókkal, videókkal és írásokkal várja az érdeklődőket,  emellett az oldal a print kiadványtól is fog  tartalmakat átvenni  a jövőben – mondta el Radnai Péter, a Playboy főszerkesztője.

A Playboy.hu weboldalhoz az  Arcus Interactive Group , ArcusComm üzletága  szállította az integrált megoldásokat, ami magában foglalja a designt, a linkszerkezetet, a teljes felépítést, a tartalmak szerkesztését és az összes technikai fejlesztést is. Bósza Zsolt, az Arcus Comm account directora elmondta, hogy az oldalt a tartalom kiszolgálása szempontjából "háromszintesre" tervezték. Az első a "regisztráció nélküli" szint, ahol gyakorlatilag bárki hozzájuthat az itt található tartalmakhoz. A második szint már regisztrációhoz kötött, ha valakinek  kellőképpen felkeltette az érdeklődését a nyitó oldalon található kedvcsináló és  szeretne jobban elmélyedni a tartalmakban,  bővebb  információkhoz jutni , ezen a szinten megszokott minőségű tartalmat talál. A harmadik szint pedig 2008. júniusában érkezik Magyarországra. A Playboy "Cyber  Club" fizetős szolgáltatása magyar és külföldi tartalmakkal,  magas minőségű, nagyfelbontású, exkluzív fotókkal és videókkal várja az érdeklődőket, emellett persze továbbra is ügyelnek az értékteremtő szolgáltatás fejlesztésére.  

A virtuális klubhoz kapcsolódó e-commerce megoldások kidolgozásán is az Arcus Comm tevékenykedik, az oldal kommunikációjához kapcsolódó médiatervezést és médiavásárlást az Arcus Media végezte. Az oldal kommunikációját népszerűsítő interaktív médiakampány sikeresen zárult, a tervezett heti 2500 átkattintáshoz képest, napi 2000 áttkattintást generált az adott időszakban.