A ruházati termékeket forgalmazó nagyobb cégek közül a Tesco bonyolította a legnagyobb forgalmat a ruhaneműk piacán 2009. első negyedévében - derül ki a GfK Hungária adataiból. A Cherokee és F&F termékkínálatából elsősorban a bébi-, gyermek- és férfiruházat kelendő. Mindezt tovább erősíti a június 19-e óta tartó, akár 70 százalékos kedvezményt kínáló nyári ruházati akció.
EuroAstra
2009. június 24-én és 25-én ünnepelte Budapest a Humor napját, napjait. Az ekkor indított ünnepi villamosjárat első napjáról az euroAstra is képriporttal számolt be (http://www.euroastra.hu/node/28659 ). A művészek a második napon is talpon, illetve peronon voltak. A vigasztalanná vált, esős időben is szórakoztatva a villamoson utazókat. Néha azonban úgy tűnt, ahogy a városban más járatokon utazva is...
http://www.eletrevalogyerek.hu/ Évente mintegy 6 milliárd forint zsebpénzt szórnak el értelmetlenül a 6-12 éves gyerekek, derül ki az eletrevalogyerek.hu által 2009. májusában 5300 magyar szülő megkérdezésével készült - internetes felmérésből.
A Fővárosi Közgyűlés 2009. június 25-án meghozott döntése alapján uniós pályázati források segítségével jelentős fejlesztések valósulhatnak meg a Fővárosi Állat- és Növénykertben. Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes fontosnak tartja, hogy sikeres pályázat esetén az Állatkert legnagyobb építménye, a Nagyszikla, valamint a szomszédos Bölény- és Zsiráfházak környezetbarát és innovatív megoldásokkal váljanak igazán korszerűvé. A "Varázshegy", a Nagyszikla belső terében a különleges,...

A határidő lejárta előtt néhány nappal az Európai Bizottság Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Főigazgatósága úgy döntött, hogy meghosszabbítja az EU-s ökológiai logó tervezésére kiírt pályázat nevezési időszakát. Az EU 27 tagállamának tervezőgrafikus hallgatói pályázhatnak terveikkel, és az ökológiai termékek jelölésére szolgáló új EU-s logó tervezőinek járó dicsőség mellett a díjazottak nagy összegű pénzjutalomban is részesülnek. Az új nevezési...

Huszonhárom országban készített online felmérést az Ipsos csoport 2009 áprilisában. A Magyarország részvételével folyó kutatásban 23 ezren válaszoltak a feltett kérdésekre, amelyekből kiderült, hogy másfél éves tartós zuhanás után végre stabilizálódni látszik...

A korábbi „Szemüveget a bírónak" kampány folytatásaként, a napokban játékvezetőket engedett szabadon az Opticnet a főváros utcáin. A mostani gerilla akciót megelőzően a bírók éleslátásának és a magyarországi futball színvonalának emelése érdekében vállalta a cég közel 4000 hivatalos labdarúgó játékvezető térítésmentes szemvizsgálatát.