2025.július.10. csütörtök.

EuroAstra

A ruházati termékeket forgalmazó nagyobb cégek közül a Tesco bonyolította a legnagyobb forgalmat a ruhaneműk piacán 2009. első negyedévében - derül ki a GfK Hungária adataiból. A Cherokee és F&F termékkínálatából elsősorban a bébi-, gyermek- és férfiruházat kelendő. Mindezt tovább erősíti a június 19-e óta tartó, akár 70 százalékos kedvezményt kínáló nyári ruházati akció.

 

2009. június 24-én és 25-én ünnepelte Budapest a Humor napját, napjait. Az ekkor indított ünnepi villamosjárat első napjáról az euroAstra is képriporttal számolt be (http://www.euroastra.hu/node/28659 ). A művészek a második napon is talpon, illetve peronon voltak. A vigasztalanná vált, esős időben is szórakoztatva a villamoson utazókat. Néha azonban úgy tűnt, ahogy a városban más járatokon utazva is...

 

A Fővárosi Gázművek Zrt. a Matteo Étteremmel karöltve mutatta be a főváros első földgázüzemű gázgrilljét. Az eszköz amellett, hogy számos előnnyel rendelkezik hagyományos faszén vagy propán-bután tüzelésű társaival szemben, jól példázza a mindennapok földgázhasználatának sokszínűségét is.

 

A Fővárosi Közgyűlés 2009. június 25-án meghozott döntése alapján uniós pályázati források segítségével jelentős fejlesztések valósulhatnak meg a Fővárosi Állat- és Növénykertben. Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes fontosnak tartja, hogy sikeres pályázat esetén az Állatkert legnagyobb építménye, a Nagyszikla, valamint a szomszédos Bölény- és Zsiráfházak környezetbarát és innovatív megoldásokkal váljanak igazán korszerűvé. A "Varázshegy", a Nagyszikla belső terében a különleges,...

 

A határidő lejárta előtt néhány nappal az Európai Bizottság Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Főigazgatósága úgy döntött, hogy meghosszabbítja az EU-s ökológiai logó tervezésére kiírt pályázat nevezési időszakát. Az EU 27 tagállamának tervezőgrafikus hallgatói pályázhatnak terveikkel, és az ökológiai termékek jelölésére szolgáló új EU-s logó tervezőinek járó dicsőség mellett a díjazottak nagy összegű pénzjutalomban is részesülnek. Az új nevezési...

  Annyira gond, hogy kampányolni is lehet vele...Annyira gond, hogy kampányolni is lehet vele...

Huszonhárom országban készített online felmérést az Ipsos csoport 2009 áprilisában. A Magyarország részvételével folyó kutatásban 23 ezren válaszoltak a feltett kérdésekre, amelyekből kiderült, hogy másfél éves tartós zuhanás után végre stabilizálódni látszik...

 

A korábbi „Szemüveget a bírónak" kampány folytatásaként, a napokban játékvezetőket engedett szabadon az Opticnet a főváros utcáin. A mostani gerilla akciót megelőzően a bírók éleslátásának és a magyarországi futball színvonalának emelése érdekében vállalta a cég közel 4000 hivatalos labdarúgó játékvezető térítésmentes szemvizsgálatát.