2025.április.29. kedd.

EuroAstra

A Nokia környezetvédelem melletti elkötelezettsége nyert elismerést idén Barcelonában a Mobil Világkongresszuson, ahol a vállalat megkapta a GSMA első díját a Kimagasló Környezetvédelmi Hozzájárulás kategóriában. Szintén a Nokia vihette haza a Legjobb Mobilinternet-szolgáltatás díját a Nokia Sports Trackerért.

Magyarországon is terjeszteni kezdte víztiszta bankkártya technológiáját az amerikai 3M. Az átlátszó lapok funkcionalitásában nem térnek el a már mindenki által ismert bank, telefon vagy éppen pontgyűjtő plasztikoktól, de üdítően újszerűek és látványosak. A futurisztikus kártyákat elsőként az egyik legnagyobb hazai bank néhány kiemelt ügyfele élvezheti, a visszajelzések kivétel nélkül kedvezők.

Tovább egyszerűsödik a Lufthansa utasok beszállása a repülőgépekbe: 2009. február 18-tól Európa-szerte mintegy 300 új check-in automatát helyez üzembe a német légitársaság. Elsőként a két nagy gyűjtőterminálon, Frankfurtban és Münchenben, valamint a Lufthansa Italia állomáshelyén, Milánóban helyezik üzembe az új berendezéseket, április végére pedig az összes automata cseréje lezajlik majd. Az új terminálok a korábbinál modernebb külalakkal, megnövelt képernyővel...

Budapest, Déli PályaudvarBudapest, Déli Pályaudvar 

A MÁV-START Zrt. 2009. február 23-án hétfőn a budapesti Déli pályaudvaron nyitja meg következő személyes ügyfélszolgálati irodáját. A belföldi és nemzetközi pénztárak között kialakított helyiségben hétköznaponként 6-20 óráig várják az érdeklődőket. Az ügyfélszolgálat munkatársai idegen nyelven is készséggel adnak felvilágosítást belföldi és nemzetközi utazási és turisztikai információk...

 

A szentendrei  ÉMI-TÜV SÜD Kft.2009  decemberben megkapta az építési célú termékek (89/106/EGK irányelv és a 3/2003 (I.25) BM-GKM-KvVM vonatkozó rendelet) megfelelőség igazolására és tanúsítására vonatkozó kijelölést az előre gyártott beton, vasbeton, feszített beton, könnyűbeton, falazóelemek és ezzel kapcsolatos termékek területén.

 

www.addictia.huwww.addictia.hu 2009 februárjától új névvel és arculattal folytatja a THEAM Communication. A 2002 óta működő online média- és reklámügynökség több hónapos előkészítő munka után váltott egy új, merészebb arculatra, melyhez a dinamikus fejlődést, az ügyfelek és szakma iránti elkötelezettséget jobban kifejező nevet, az ADDICT Interactive-ot választották.