EuroAstra

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

Oszd meg méltán híres gourmet pillanatodat! Szemet gyönyörködtető vacsora, tökéletes fények és egy pohár selymes whisky – téged is fotózásra csábít a pillanat?

 

Oszd meg méltán híres gourmet pillanatodat! Szemet gyönyörködtető vacsora, tökéletes fények és egy pohár selymes whisky – téged is fotózásra csábít a pillanat?

 

Most Skócia kedvenc whiskyje is kíváncsi legszebb gasztronómiai élményeidre: a The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai.

 

Ma már több mint 600 millió felhasználó osztja meg naponta értékes pillanatait a világ egyik legnépszerűbb közösségi hálóján. A trendek és a népszerű témák folyamatosan változnak, de a #food, #foodporn a legtöbb felmérés szerint nem húzható ki a húsz leggyakrabban használt hashtag listájáról. A laikus számára egyszerűnek tűnő ételfotózást egyre növekvő profizmussal űzik az Instagram művészei: beköszöntött a food stylistok kora. Az online tippek és útmutatók mellett kifejezetten gasztrofotózásra specalizálódott kurzusokon is csiszolhatjuk technikánkat.

 

Egy igazán ínyenc fogásnak vagy különleges desszertnek a borhoz hasonlóan tökéletes kísérője és alapanyaga lehet a whisky.

 

A The Famous Grouse a kulináris élvezetek méltán híres szakértőjeként hirdette meg a "The Famous Grouse Gourmet Pillanatok" kampányát, amelyre whisky inspirálta gasztronómiai kalandokat megörökítő fotókat várnak. Az Instagramon megosztott képeket a Bánhalmi Norbert profi fotósból és Péter Anna (Malackaraj) gasztrobloggerből álló szakmai zsűri értékeli. Az általuk kiválasztott húsz legjobb kompozíció közül a közönség szavazza meg a kampány 1., 2. és 3. helyezettjét. A nyertesek stílusosan belépőt kapnak a Gourmet Fesztiválra, az első helyezett pedig egy értékes fényképezőgéppel is gazdagodik.

 

"A gasztrofotózás valósággal szárnyal napjainkban. Szerintem az igazán jó kép alternatív és különleges nézőpontból készül, ami hatással van a nézőre. Azt a vágyat váltja ki belőle, hogy bárcsak részesévé válhatna ennek az étel és ital kombinációnak. Kiemelném a színek harmóniáját és játékát. A kép legyen egyedi. Nem baj, ha innovatív, csak értsük, és érezzük, hogy mit szeretne közölni az alkotó." – osztotta meg tippjeit a két fős szakmai zsűri profi fotós tagja, Bánhalmi Norbert.

 

A zsűri másik tagja, a Malackaraj blog szerzője maga is gyakran alkot whisky segítségével. "Nagyon örültem a felkérésnek, mert sokat főzök kiváló minőségű alkoholos italokkal, remekül működnek fűszerként is. A versenyzőket is ilyen fogások készítésére bíztatnám, és a kampány során ebben fogok nekik segíteni ötletek, ízpárok bemutatásával. De a lelkes amatőröknek sem kell aggódni, a humort és ötletességet is abszolút értékelem."

 

A kampány szabályzata és további részletek elérhetőek az alábbi linken, és a The Famous Grouse hivatalos Facebook oldalán.

 

https://business.facebook.com/notes/the-famous-grouse/a-the-famous-grouse-gourmet-pillanatok-fot%C3%B3kamp%C3%A1ny-r%C3%A9szv%C3%A9teli-szab%C3%A1lyzata/1344568072232995

https://www.facebook.com/TheFamousGrouseHU/?fref=ts

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük