Ízpróba a Cote d’Or csokoládéval
2 perc olvasásA Kraft Foods megbízásából a Cote d'Or csokoládé első nagyobb hazai online kampányának megvalósításán a Neo Interactive dolgozik. A prémium csokoládék népszerűsítéséért indított országos kampányban a célcsoport kóstolással ismerkedhet meg a termékek különleges ízpárosításaival.
A Kraft Foods megbízásából a Cote d'Or csokoládé első nagyobb hazai online kampányának megvalósításán a Neo Interactive dolgozik. A prémium csokoládék népszerűsítéséért indított országos kampányban a célcsoport kóstolással ismerkedhet meg a termékek különleges ízpárosításaival.
Az online kampány szerepe, hogy a hétvégi kóstoltatási akcióra és a microsite-on folyó promócióra egyszerre hívja fel a fogyasztók figyelmét. Azok, akik a kóstolás után csokoládét vásárolnak, online promócióban vehetnek részt. Az AP kódokat a neo által létrehozott promóciós microsite-on küldhetik be a játékosok (http://www.cotedor.hu/iframe/huhu/). A nyerő pillanatokban minden nap kisorsolásra kerül egy Herendi csokoládézó készlet, a nyereményjáték végén pedig fődíjként 5 db., két fő részére szóló hétvége a csokoládé fellegvárában, Brüsszelben.
A microsite-on a kódbeküldő promóción kívül edukációs tartalom is helyet kapott, amelyben a csokoládéval és annak fogyasztásával kapcsolatos tények és érdekességek olvashatók, továbbá egy vélemény-megosztó funkció is szerepel az oldalon, ahol bárki megírhatja a Cote d'Or csokoládéival kapcsolatos élményeit és tapasztalatait.
A médiatervezés és -vásárlás és az online kampányhoz kapcsolódó bannerek is a Neo Interactive gondozásában készületek el, valamint a hagyományos médiafelületek mellett közösségi média aktivitás is segíti a márka világának megismertetését a fogyasztókkal. A Cote d'Or hivatalos Facebook oldala a www.facebook.com/cotedorhungary címen április közepétől invitálja beszélgetésre az érdeklődőket.