Jól működtek a telepített komplex távközlési szolgáltatások a magyar kajak-kenu VB-n
3 perc olvasás
Jelesre vizsgáztak a Telekom által kiépített komplex távközlési szolgáltatások a nemrég véget ért szegedi kajak-kenu világbajnokságon: a szervezőbizottság és az újságírók egyöntetű véleménye szerint a professzionális műszaki háttér hozzájárult a vébé sikeréhez.
Jelesre vizsgáztak a Telekom által kiépített komplex távközlési szolgáltatások a nemrég véget ért szegedi kajak-kenu világbajnokságon: a szervezőbizottság és az újságírók egyöntetű véleménye szerint a professzionális műszaki háttér hozzájárult a vébé sikeréhez.
„Rendkívül büszkék vagyunk a világbajnokságon kiemelkedő teljesítményt elérő magyar sportolókra – mondta Király István, a Magyar Telekom marketing vezérigazgató-helyettese. „Külön öröm, hogy a Telekom telekommunikációs szolgáltatásai és technikai eszközei – a hazai és a nemzetközi sajtó visszajelzései valamint a szervező bizottság értékelése szerint is – jelesre vizsgáztak."
A vállalat által kiépített üvegszálas technológia kibővített kapacitásának valamint a kivitelezésben és működtetésben részt vevő több mint 60 szakember öt hónapos munkájának köszönhetően az informatikai rendszerek hibátlanul kiszolgálták a versenynapokon felmerült vezetékes valamint mobil hang és internet-szolgáltatásokkal kapcsolatos igényeket.
„Ezúton is szeretném megköszönni a Telekom vébé teljes ideje alatt nyújtott támogatását, amely rendkívül magas szintű informatikai hátteret biztosított a sportolók, a csapattagok, a helyszínen jelenlévő újságírók, a szervezők és a szurkolók számára. A vállalat munkatársai már a kivitelezési munkák során is bizonyították szakértelmüket, amelyben a versenyek alatt sem kellett csalódnunk. Mindez tovább erősíti a Telekom és a szövetségünk közötti évek óta fennálló szoros együttműködésünket" – mondta Schmidt Gábor, a Magyar Kajak-kenu Szövetség főtitkára, a világbajnokság szervező bizottságának elnöke.
A Telekom munkatársai esetleges extrém hálózati igényre is felkészülve egy kisváros hálózati forgalmát ellátni képes berendezéseket építettek ki a maty-éri sportkomplexumban, amely kapacitásnak – az intenzív számítógép és telefonhasználat ellenére – körülbelül 35 százalékát használta ki a helyszínen jelenlévő összesen több mint 40 ezer néző, 1000 versenyző és 420 médiamunkatárs. Világbajnokság öt napján a jelenlévők mintegy 400 ezer sms-t és mms-t küldtek el, az internetes letöltések száma több mint 6,2 millió volt, a bejövő és kimenő internetforgalom meghaladta az 1800 GB-ot, az összes vezetékes hálózaton indított telefonhívás ideje pedig 330 óránál is több volt. Nagy népszerűségnek örvendett a helyszínre gördülő, nagy sávszélességű internetes összeköttetést biztosító T-Home-kamion, amelynek szolgáltatásait naponta átlagosan körülbelül 100 sportoló és sportvezető használta.