Első alkalommal hirdette meg az Önkéntességi Programot az áruházlánc. A Tesco első alkalommal hirdette meg dolgozói körében az Önkéntességi Programot, melynek célja, hogy felelős szomszédként munkatársai bevonásával tevékenyen részt vegyen a város megszépítésében, az élhetőbb környezet megteremtésében.

 

 

Első alkalommal hirdette meg az Önkéntességi Programot az áruházlánc. A Tesco első alkalommal hirdette meg dolgozói körében az Önkéntességi Programot, melynek célja, hogy felelős szomszédként munkatársai bevonásával tevékenyen részt vegyen a város megszépítésében, az élhetőbb környezet megteremtésében.

 

 A 2009. június 17-ei Önkéntességi Nap nagy népszerűségnek örvendett mind az önkéntesek, mind pedig a helyi közösség körében, hiszen az önkéntesek munkájának köszönhetően megújult a Dózsa György utca menti kerékpárút egy része.

A Tesco-Global Áruházak Zrt. vállalati felelősségvállalása keretében ún. érintetti párbeszédet szervezett tavasszal Mohácson, a város meghatározó szervezetei képviselőinek részvételével, azzal a céllal, hogy a helyi közösség igényeinek megfelelően hathatós együttműködést dolgozzon ki. Az érintetti program keretében számos, a város által igényelt, a környezetvédelemhez, az egészséges életmódhoz és sporthoz kapcsolódó programot tervez megvalósítani Mohácson az áruházlánc.

Az Önkéntességi Program első alkalommal került meghirdetésre a mohácsi áruház dolgozói körében. A lelkes önkéntesek nem csupán a Tesco csapatépítő kezdeményezését fogadták örömmel; örültek, hogy a helyi törekvés keretében mindezt a városukért tehették. Az önkéntesek a Dózsa György kerékpárút melletti sávot megtisztították egy szakaszon, termőfölddel töltötték fel azt és facsemetéket ültettek annak érdekében, hogy a környéket élhetőbbé, a lakók és a látogatók életét szebbé tegyék. A most megtisztított területet ősszel füvesítik.

„Számos pozitív visszajelzést kaptunk a város, valamint a dolgozóink részéről, amely nagy örömmel tölt el bennünket, hiszen mi nem egy látványos akciót szerettünk volna megszervezni, hanem valódi tartalmat közvetíteni", mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük