Különleges együttműködést kötött a Viacom és a Tumblr
3 perc olvasás
Exkluzív partneri együttműködés született meg a világ egyik legbefolyásosabb szórakoztatóipari nagyhatalma, a Viacom és az napjaink egyik legnépszerűbb mikroblog- szolgáltatója, a Tumblr között.
Exkluzív partneri együttműködés született meg a világ egyik legbefolyásosabb szórakoztatóipari nagyhatalma, a Viacom és az napjaink egyik legnépszerűbb mikroblog- szolgáltatója, a Tumblr között.
A 2014-es Upfronts alatt a Viacom csak a Tumblrre szánt kampányokkal jelentkezik, amelyek a cég tévés portfóliójának legsikeresebb sorozatait és műsorait támogatják majd – elsőként az április 13-án megrendezésre kerülő MTV Movie Awards gálát. A médiavállalat további, hazánkban is elérhető csatornái, a Nickelodeon, a Comedy Central, az MTV, a VH1 és a VIVA is profitálnak majd az együttműködésből.
Eddig példa nélküli együttműködést kötött a tévés nagyhatalom, a Viacom és a közkedvelt mikroblog- szolgáltató, a Tumblr amelynek részeként vadiúj tartalmakkal látják el a blogszolgáltató közösségét a médiavállalat tévécsatornáinak képviselői. Ráadásul televíziós frontos igen fontos időszakban, hiszen közeleg a 2014-es Upfronts, amely alatt a tévécsatornák prezentálják az újságíróknak és a reklámozóknak friss és visszatérő sorozataikat, színészek és készítők állnak a szakma elé.
A nagyszabású kampány az MTV Movie Awardsszal veszi kezdetét.
A blockbuster filmeket díjazó filmes gála előtt, alatt és után képeket, exkluzív tartalmakat és animációs gifeket publikál majd az MTV a Tumblren, amelyek szorosan kapcsolódnak a leglazább amerikai mozis díjátadóhoz. A kampány alatt az olvasóközönség és a bloggerek megismerkedhetnek az MTV Movie Awards legjobb pillanataival, a díjátadókkal, a jelöltekkel és a győztesekkel is egyaránt.
A 2013-as MTV Movie Awards igazi social media siker volt, a közösségi felületeken a show 3 milliónál is több említést kapott 1,1 millió felhasználótól, a Legjobb hős kategóriában ráadásul 3,5 millió szavazat érkezett a legnagyobb filmőrültektől.
A Viacom portfólió 2009 óta több mint 40 bloggal és 3 millió követővel képviselteti magát a Tumblren. A globális cég évről-évre erősödik a közösségi médiában, eddig soha nem látott, exkluzív kampányával pozícióját kívánja erősíteni, tévés vetélytársait maga mögé utasítva.
Lantai József