Magyarországon már mindegyik tizedik ember dm active beauty törzsvásárló
2 perc olvasás
A dm törzsvásárlói programja, az active beauty program továbbra is töretlen népszerűségnek örvend. A napokban érték el az 1 milliomodik regisztrálót, akinek a dm kft. egy alkalomhoz illő ajándékkal is készült.
A dm törzsvásárlói programja, az active beauty program továbbra is töretlen népszerűségnek örvend. A napokban érték el az 1 milliomodik regisztrálót, akinek a dm kft. egy alkalomhoz illő ajándékkal is készült.
A dm drogérialánc 2009 áprilisában elindított active beauty törzsvásárlói programja elérte az 1 milliomodik tagszámot. Közkedveltségét a vásárlók igényeihez alkalmazkodó egyre bővülő kuponakcióknak és ajánlatoknak köszönheti. A vásárlások alkalmával gyűjtött pontok beválthatóak különböző termékakciókra, belföldi és külföldi utazásokra, és a szezonhoz kapcsolódó ajándékcsomagokra, tárgyakra is.
A kedvező akciók és a széles termékkínálat miatt döntött úgy az 1 milliomodik törzsvásárló, Semega Ágnes Budapesten, hogy regisztrál a programba. Vásárlásai során kosarába leginkább a saját márkás termékek kerülnek, mivel ezek az ár-érték arányban leginkább megfelelőek számára.
„Nagyon örülünk, hogy ilyen népszerűvé vált hazánkban is ez a program. Ágnes plasztikkártyáján ajándékként 1 millió forintnak megfelelő 5000 active beauty pontot írtunk jóvá, továbbá, hogy az ez alkalomból készített oklevél mellett még maradandóbb élményben legyen része, megajándékoztuk a Shiraz csoport felajánlásával egy 3 napos, 2 személyre szóló ajándékutalvánnyal az idén augusztusában nyíló, mind építészetében mind szolgáltatásaiban nyugat-Afrikát idéző Eger mellett a Bük kapujában nyíló felsőtárkányi BAMBARA Hotel****superior komplexumba.
Bízunk benne, hogy továbbra is sok vásárló dönt majd a törzsvásárlói programba való belépés mellett, és hamarosan újabb jubileumi számot ünnepelhetünk" – mondta Kanyó Roland a dm PR menedzsere.