Megujrázva – Pöttyös Pont2
2 perc olvasásMegújult a http://www.pottyos.hu/ web hely. Mindez annak kapcsán történt, hogy a Pöttyös január elején új különlegességgel rukkolt ki a piacon.
Megújult a http://www.pottyos.hu/ web hely. Mindez annak kapcsán történt, hogy a Pöttyös január elején új különlegességgel rukkolt ki a piacon.
A Pöttyös Túró Rudi gyártója évek óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy időről időre újdonságokkal járjon a márka rajongóinak kedvében. Tavaly a nagysikerű Pöttyös jégkrém mellett egy egzotikus ízesítésű termék, a kókuszos Túró Rudi hódított a szeletes, hűtött tejdesszertek piacán. A Pöttyös termékcsalád expanziója idén is tovább folytatódik, a Pöttyös Pont2 január 7-én került a boltok polcaira. A gyártó bízik abban, hogy a márka a túró rudi termékkategórián kívül is sikereket tud elérni. A kereskedők első visszajelzései és az első néhány hét értékesítési adatai alapján a termékcsalád új, izgalmas tagja valóban igazi sikervárományosnak ígérkezik.
„A fogyasztók számára az egészséges életmód egyre fontosabb, emellett azonban a minőségi, kényeztető termékeket is igénylik. Klasszikus termékeivel a Pöttyös márka már sokszor bizonyított a piacon, az új termék bevezetésével azonban szerettünk volna a mindennapok szerves részét képező hagyományos Túró Rudi mellett kényeztető alternatívát nyújtani a fogyasztóknak"- mondja Sipos Judit, a Pöttyös üzletág igazgatója.
A mogyorókrémmel töltött, túrós-csokis finomság a prémiumkategóriás termékekhez méltó csomagolást kapott, amely a Pöttyös termékeitől már megszokott nyitószalaggal könnyedén nyitható.
Termék elsősorban a 15-29 éves aktív, dinamikus életet élő korosztályt célozza meg. A termékbevezetést a klasszikus in-store aktivitások mellett online kampánnyal, a Pöttyös site-on futó online játékkal, valamint 2008 februárjában bemutatásra kerülő TV kampánnyal támogatja a Friesland.