Megújult Mammutmail, óriási reklámok
2 perc olvasás
Megújult a Mammutmail, a legelső hazai óriásfájl-küldő. Az oldalon debütál Magyarország legnagyobb méretű és leghosszabb tartózkodási időt biztosító online hirdetési felülete.
Megújult a Mammutmail, a legelső hazai óriásfájl-küldő. Az oldalon debütál Magyarország legnagyobb méretű és leghosszabb tartózkodási időt biztosító online hirdetési felülete.
A Mammutmail.com oldal 2006 óta szolgálja ki a nagyméretű fájlokat küldők igényeit. Az oldalt a Neo Interactive fejlesztette és üzemelteti, kezdetben saját használatra, majd publikussá téve. A szolgáltatás 2012 októberében mind külsejében, mint tartalmát tekintve megújult.
Az új dizájn lehetővé teszi, hogy itthon egyedülálló – full screen – méretű és tartózkodási idejű hirdetések jelenjenek meg az oldalon, miközben a látogatók fájlokat küldenek vagy fogadnak. A felületen nem csak kép vagy flash, de akár reklámvideó is futtatható. Az első hirdető a Tchibo Cafissimo, aki az indulás óta átlagban 9 % fölötti kattintási arányt könyvelhetett el, amely érték körülbelül a százszorosa egy átlagos display hirdetés klikkrátájának. Az átlagos tartózkodási idő (dwell rate) pedig 4 perc 4 másodperc, ami nem csak forgalomterelésre, hanem márkaépítésre is alkalmassá teszi a Mammutmail wallpapert.
Az oldal tartalmilag is megújult: kényelmi funkciókat kapott, kiegészült a Mammutshare azonnali fájlcserélővel, valamint MammutPrém néven prémium előfizetésre is lehetőség nyílt. Utóbbi saját arculatra szabható, reklámmentes, nagyobb fájlméretet és hosszabb tárolási időt lehetővé tevő szolgáltatást jelent.
A www.mammutmail.com oldalt havonta mintegy 180-200.000 egyedi látogató keresi fel.