EuroAstra

Metrókampány Madridban

 A madridi kampányplakátA madridi kampányplakát

A Magyar Turizmus Zrt. a MALÉV madridi irodájával közösen és a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. közreműködésével két és fél hónapos hirdetési kampány keretében népszerűsíti Budapestet egy olyan időszakban, amelyben a korábbi évek tapasztalatai alapján még komoly spanyol beutazói tartalékok rejlenek.

 A madridi kampányplakátA madridi kampányplakát

A Magyar Turizmus Zrt. a MALÉV madridi irodájával közösen és a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. közreműködésével két és fél hónapos hirdetési kampány keretében népszerűsíti Budapestet egy olyan időszakban, amelyben a korábbi évek tapasztalatai alapján még komoly spanyol beutazói tartalékok rejlenek.

 A közös kampány egyúttal segítséget nyújt a MALÉV október végi Madrid-Budapest útvonalon tervezett járatbővítéséhez, továbbá a Budapest Winter Invasion kampány népszerűsítéséhez. A szeptember 15-én kezdődő közös metrókampány november 30-án ér véget. Az akció első felében közös poszteres hirdetés jelenik meg Madrid legnagyobb közönséget vonzó tömegközlekedési eszközén, a metrón, amelyen naponta mintegy 900.000 ember utazik.

A metrómegállókban kihelyezésre kerülő 2×1,5 m méretű poszterek a MALÉV új budapesti járatnyitását reklámozzák, illetve megtalálható rajtuk a Magyar Turizmus Zrt. logója és a madridi képviselet weboldalának címe is. A kampány második felében a metrómegállók kivetítőin 20 másodperces budapesti reklámspot hívja fel a figyelmet a magyar főváros turisztikai kínálatára, óránként 4 alkalommal. Az október 17. és november 30. közötti időszakban összesen 1.140 alkalommal vetítik majd a filmet.

2007 első hét hónapjában a Spanyolországból érkező vendégek száma 13,7%-kal,  a vendégéjszakák száma 13,9%-kal növekedett a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük