Cisco TelePresenceA múlt év õszén bejelentett virtuális tárgyaló továbbfejlesztett generációjával a szervezetek egyszerre akár 36 helyszínt köthetnek össze valós idejû tárgyalások lebonyolítására

Cisco TelePresenceA múlt év õszén bejelentett virtuális tárgyaló továbbfejlesztett generációjával a szervezetek egyszerre akár 36 helyszínt köthetnek össze valós idejû tárgyalások lebonyolítására

 

 A Cisco olyan új technológiai megoldást jelentett be, amely a Cisco TelePresence tárgyaló mûszaki képességeit továbbfejlesztve egyszerre több helyszín közötti virtuális tárgyalást tesz lehetõvé, illetve lehetõséget biztosít a vállalatoknak a céges tûzfalon kívüli ügyfelekkel és partnerekkel történõ megbeszélések szervezésére. További újdonságot jelent, hogy az új Auto-Collaborate funkciónak köszönhetõen a résztvevõk a TelePresence tárgyalások során a közös munkát támogató eszközökkel ? például nagyfelbontású dokumentumkamerával vagy laptop csatlakoztatásával ? oszthatják meg fájljaikat, dokumentumaikat.

A Cisco a Deutsche Telekom csoporthoz tartozó T-Systemsszel együttmûködve a CeBIT-en mutatta az elsõ több telephelyet összekötõ Multipoint TelePresence tárgyalást. A Cisco az új változat bemutatásával egy idõben azt is bejelentette, hogy a Regus csoport, a professzionális irodai szolgáltatások piacvezetõ szolgáltatója a Cisco technológiáját választotta az elsõ nyilvános TelePresence szolgáltatáshoz. 

 Cisco TelePresenceA Cisco TelePresence továbbfejlesztésének egyik legfontosabb eredménye, hogy az új változattal több ? akár 36 ? helyszín egyetlen virtuális tárgyalássá alakítható, így egy gombnyomással tárgyalópartnerek és szakértõk ültethetõk a képzeletbeli tárgyalóasztal köré azok földrajzi elhelyezkedésétõl függetlenül. A felhasználói beállítások függvényében az éppen beszélõ résztvevõk közeli, illetve az egész helyiséget mutató képpel is megjeleníthetõk. A bejelentéssel a Cisco a vállalati tûzfalon túlra bõvíti ki a TelePresence élményt, hogy a szervezetek az új technológia segítségével vállalatok közötti tárgyalások lebonyolítására is képesek legyenek.

Az értékesítõ csapat, a vezetõség vagy bármely más alkalmazott az ügyfelekkel és a partnerekkel is éppolyan egyszerûen tud virtuális megbeszéléseket tartani, mint a szervezeten belüli kollégákkal, lerövidítve ezzel a fontos üzleti döntések meghozatalához szükséges idõt, és jelentõsen csökkentve az érintett felek utazási költségeit. Virtuális tárgyalási környezetben az új termékek ismertetésének vagy prezentációk bemutatásának a lehetõsége kulcsfontosságú az igazán hatékony tárgyaláshoz. A Cisco új Auto-Collaborate funkciójának köszönhetõen a résztvevõk a TelePresence tárgyalások során közös munkát támogató eszközökkel ? pl. nagyfelbontású dokumentumkamerával vagy laptop csatlakoztatásával ? oszthatják meg fájljaikat, dokumentumaikat vagy egyéb anyagaikat.

Az egyedülálló Cisco fejlesztés automatikusan, felhasználói beavatkozás nélkül, teljesen plug-and-play módon vetíti a képeket az utolsóként aktivált készülékrõl a tárgyalásban résztvevõ többi helyiségbe. A Cisco TelePresence Virtual Agent megoldás bevezetésével a Cisco ügyfélszolgálati környezetben is használhatóvá teszi a TelePresence szolgáltatást. Ez az új megoldás a Cisco Unified Contact Center Express alkalmazással egyesíti az egyképernyõs Cisco TelePresence 1000 szolgáltatást.

 A hatékonyabb és eredményesebb ügyfélkapcsolattartás érdekében az új megoldás a magas szintû telefonközpont ütemezési lehetõségekkel elérhetõvé teszi a képzett értékesítõ vagy mûszaki személyzet valós idejû, virtuális bevonását a folyamatba. Ezek a szakértõk mostantól távoli telephelyekrõl léphetnek kapcsolatba az ügyféllel anélkül, hogy oda kellene utazniuk hozzá. A Cisco bejelentette továbbá a H.323 szabványra épülõ külsõ (third-party) videokonferencia megoldások támogatását, amely a Cisco TelePresence szolgáltatás elõnyeinek biztosítása mellett teljes mértékben kihasználja a már létezõ beruházásokat.

 ?A Multipoint TelePresence megoldás elsõ nyilvános bemutatásával igen újszerû, globális megoldással jelentkezünk a CeBIT 2007-en? ? jegyezte meg Ulrich Kemp, a T-Systems, a Cisco ATP program partnerének üzleti szolgáltatásokért felelõs operatív vezérigazgatója. ?A globális IP hálózatok terén meglévõ szakértelmünk és a minõségi szolgáltatásokhoz való hozzáállásunk lehetõvé teszi, hogy a T-Systems szerte a világban stratégiai támogatást nyújtson mindazon szervezeteknek, amelyek több helyszínre kívánják kiterjeszteni a TelePresence megoldás használatát.? ? tette hozzá a szakember. 

A Cisco TelePresence tárgyaló megoldás Cisco TelePresence minõsítésû hálózati kapcsolaton mûködik a legjobban, amely a Cisco új generációs Internet Protocol hálózati architektúra és az innovatív technológia, így például a Cisco Carrier Routing System és a Cisco XR 12000 sorozat termékeinek elõnyeit kihasználva a leginkább bõvíthetõ és legbiztonságosabb megoldást kínálja. A Cisco TelePresence minõsítésû hálózati szolgáltatók biztosítják, hogy a vállalatok a globális együttmûködéshez nélkülözhetetlen, életszerû kommunikációs élményt kapják.

Számos vezetõ szolgáltató, köztük az AT&T, a BT, a Deutsche Telecom, az NTT és a Verizon Business már bejelentették, hogy tesztelik a Cisco TelePresence tárgyaló megoldást, és tervezik, hogy portfoliójukat kiegészítik a Cisco TelePresence szolgáltatással. ?Ezeknek az új fejlesztéseknek köszönhetõen a TelePresence a 4-12 személyes tárgyaló megoldás szintjét meghaladva az alkalmazások olyan új kategóriájába lép, amelyek a vállalatok terjeszkedését segítik. Ez is azt jelzi, hogy a Cisco folyamatosan olyan egyedi, a meglévõ vállalati és szolgáltatói hálózatokon mûködõ fejlesztésekkel formálja a piacot, amelyekhez nem szükséges párhuzamos hálózatot létrehozni? ? mondta Marthin De Beer, a Cisco új technológiákért felelõs alelnöke. ?Ezekkel az új funkciókkal a Cisco az egyetlen olyan gyártó, amely rendelkezik a cégek közötti egyszerû és biztonságos, teljes körû architekturális megközelítést kínáló TelePresence tárgyalások szolgáltatásához szükséges szakértelemmel és technológiával.? 

A Cisco TelePresence az iparág egyetlen virtuális tárgyaló megoldása, amely 1080p nagyfelbontású, életnagyságú képeket, térbeli hangot, illetve plug-and-play csoportmunkaeszközöket kínál. A betanítási követelmények leszorításának köszönhetõen a Cisco TelePresence megoldás használata olyan könnyû, mint egy telefonhívás, a tárgyalás megszervezése pedig olyan egyszerû, mint bármilyen más csoportmunka-megoldásban. 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük