PORT.hu és Fidelio Média házasság
4 perc olvasás
A PORT.hu és a Fidelio Média házasságából júliusban megalakult Libri Média első sajtóeseményén a hangsúly az élményen, az új kiadványokon és az évfordulókon volt, de bemutatták a cég menedzsmentjét is. Élményközpontú tartalmakra fókuszál a Libri Média
A PORT.hu és a Fidelio Média házasságából júliusban megalakult Libri Média első sajtóeseményén a hangsúly az élményen, az új kiadványokon és az évfordulókon volt, de bemutatták a cég menedzsmentjét is. Élményközpontú tartalmakra fókuszál a Libri Média
„A Libri Média a továbbiakban is kulturális-szabadidős tartalmakra és szolgáltatásokra kíván koncentrálni: a mozitól a klasszikus zenéig, a színházi eseményektől a könyvadatbázisokig a 21. század egyéni, közösségi és üzleti felhasználói igényeinek megfelelő információs-, élmény- és tudásközpontként. Innovatív módon kínálunk az emberek egyre inkább felértékelődő szabadidejéhez kötődő lehetőségeket: az információ élménnyé válik, legyen az egy szórakoztató tévéműsor vagy egy színházi előadás katarzisa." – hangsúlyozta Zsoldos Dávid, a Libri Média vezetője. A médiapiac megpróbáltatásai senkit sem kímélnek, de a több lábon álló portfolió, az adatszolgáltatási üzletág és a tervek szerint egyre hangsúlyosabbá váló B2C-szolgáltatások olyan lehetőséget adnak a Libri Médiának, amely komoly versenyelőnyt jelenthet.
A portfolió legfontosabb eleme a PORT.hu, amely a harmadik legolvasottabb szerkesztett online tartalom Magyarországon a felnőtt lakosság körében, mintegy 1,3 millió ember olvassa rendszeresen. A piacvezető portált jól kiegészítik a kulturális programokra koncentráló Fidelio és a családi programokat kínáló Bóbita internetes és nyomtatott kiadványai. A PORT.hu további öt kelet-európai országban (Csehország, Horvátország, Románia, Szerbia és Szlovákia) szolgáltat helyi nyelven programinformációkat, üzleti partnereinek pedig tíz nyelven közel ezer tévécsatorna adatait kínálja.
„A WAMP és a Libri Média márkáinak együttműködése két természetes szövetséges egymásra találása" – mondta Matheidesz Réka, a WAMP vezetője. A hatalmas népszerűségnek örvendő, a hazai designélet legjelentősebb fórumává vált WAMP-vásárokon a PORT.hu 2013-ban rendszeresen jelen lesz egy saját színpaddal, amelyen elsősorban pályakezdő fiatal művészeknek kíván bemutatkozási lehetőséget nyújtani – a vizuális élményt így az élő előadások varázsa fogja színesíteni. A WAMP az eddigi WAMP Spájz sikerét követően újabb almárkákkal jelenik meg. A WAMP Mini és a Bóbita, valamint a WAMP Art és a Fidelio márkák közötti szinergiák kiaknázása egyértelmű cél."
A magyar gyökerekkel rendelkező amerikai Ustream több mint 2 millió regisztrált felhasználójával a dinamikusan fejlődő streaming médiapiac egyik legfontosabb szereplője. A Ustream több mint havi másfél millió órányi online adása hamarosan magyar kulturális tartalmakkal bővül: a Libri Médiával közösen indított csatornán hazai színházi előadásokat és koncerteket követhetünk figyelemmel. „Bár Magyarország piaci súlya a Ustream életében még nem jelentős, a cég múltja és küldetése szempontjából nagyon fontos a számunkra a magyar kultúra közvetítése, a magyar fogyasztók elérése. A Libri Médiában kiváló partnerre leltünk, hiszen meghatározóak a hazai kulturális életben, regionális jelenlétük pedig a gyors továbblépés lehetőségét is kínálja." – emelte ki Schwarz Gábor, a Ustream nemzetközi üzletfejlesztési és kereskedelmi vezetője.
„A PORT.hu tévés mobilalkalmazása már régi vágya a felhasználóinknak, de úgy véljük, a konkurenseinél bővebb csatornaszám és tartalom, valamint számos kényelmi apróság, például a balkezes használat miatt érdemes volt várni rá." – kommentálta Zsoldos Dávid a PORT TV alkalmazás bemutatását. Az alkalmazás egyelőre androidos telefonokon érhető el, egy hét múlva lesz letölthető az iOS-verzió, a hamarosan érkező Windows 8-as okostelefonokat választók pedig már az első pillanattól fogva kihasználhatják az applikáció sokoldalú szolgáltatásait.
A Libri Média Kft. önálló profitcentrumként működik a Libri-csoporton belül, menedzsmentje döntően a mára 100%-ban tulajdonolt PORT Data és a Fidelio Média korábbi vezetőiből áll. A cég operatív és gazdasági igazgatója Parragh Gábor, a médiaértékesítésért Márkus Gábor kereskedelmi igazgató, a B2C-tevékenységért Szokolay Zsolt stratégiai igazgató, a marketingért Vidra Orsolya, a nemzetközi kapcsolatokért pedig Vincze Dániel felel. Az online tartalmak igazgatója Sárközy Kata, a print kiadványoké Rajkó Anna, az ügyfélkapcsolatokért Fekete Márton felel, az egyes kiadványok termékmenedzserei pedig Sághy Krisztina (PORT.hu), Balázs Jenő (Fidelio) és Szabados Emese (Bóbita).