A PORT.hu és a Fidelio Média házasságából júliusban megalakult Libri Média első sajtóeseményén a hangsúly az élményen, az új kiadványokon és az évfordulókon volt, de bemutatták a cég menedzsmentjét is. Élményközpontú tartalmakra fókuszál a Libri Média

 

A PORT.hu és a Fidelio Média házasságából júliusban megalakult Libri Média első sajtóeseményén a hangsúly az élményen, az új kiadványokon és az évfordulókon volt, de bemutatták a cég menedzsmentjét is. Élményközpontú tartalmakra fókuszál a Libri Média

 

„A Libri Média a továbbiakban is kulturális-szabadidős tartalmakra és szolgáltatásokra kíván koncentrálni: a mozitól a klasszikus zenéig, a színházi eseményektől a könyvadatbázisokig a 21. század egyéni, közösségi és üzleti felhasználói igényeinek megfelelő információs-, élmény- és tudásközpontként. Innovatív módon kínálunk az emberek egyre inkább felértékelődő szabadidejéhez kötődő lehetőségeket: az információ élménnyé válik, legyen az egy szórakoztató tévéműsor vagy egy színházi előadás katarzisa." – hangsúlyozta Zsoldos Dávid, a Libri Média vezetője. A médiapiac megpróbáltatásai senkit sem kímélnek, de a több lábon álló portfolió, az adatszolgáltatási üzletág és a tervek szerint egyre hangsúlyosabbá váló B2C-szolgáltatások olyan lehetőséget adnak a Libri Médiának, amely komoly versenyelőnyt jelenthet.

 

A portfolió legfontosabb eleme a PORT.hu, amely a harmadik legolvasottabb szerkesztett online tartalom Magyarországon a felnőtt lakosság körében, mintegy 1,3 millió ember olvassa rendszeresen. A piacvezető portált jól kiegészítik a kulturális programokra koncentráló Fidelio és a családi programokat kínáló Bóbita internetes és nyomtatott kiadványai. A PORT.hu további öt kelet-európai országban (Csehország, Horvátország, Románia, Szerbia és Szlovákia) szolgáltat helyi nyelven programinformációkat, üzleti partnereinek pedig tíz nyelven közel ezer tévécsatorna adatait kínálja.

 

„A WAMP és a Libri Média márkáinak együttműködése két természetes szövetséges egymásra találása" – mondta Matheidesz Réka, a WAMP vezetője. A hatalmas népszerűségnek örvendő, a hazai designélet legjelentősebb fórumává vált WAMP-vásárokon a PORT.hu 2013-ban rendszeresen jelen lesz egy saját színpaddal, amelyen elsősorban pályakezdő fiatal művészeknek kíván bemutatkozási lehetőséget nyújtani – a vizuális élményt így az élő előadások varázsa fogja színesíteni. A WAMP az eddigi WAMP Spájz sikerét követően újabb almárkákkal jelenik meg. A WAMP Mini és a Bóbita, valamint a WAMP Art és a Fidelio márkák közötti szinergiák kiaknázása egyértelmű cél."

 

A magyar gyökerekkel rendelkező amerikai Ustream több mint 2 millió regisztrált felhasználójával a dinamikusan fejlődő streaming médiapiac egyik legfontosabb szereplője. A Ustream több mint havi másfél millió órányi online adása hamarosan magyar kulturális tartalmakkal bővül: a Libri Médiával közösen indított csatornán hazai színházi előadásokat és koncerteket követhetünk figyelemmel. „Bár Magyarország piaci súlya a Ustream életében még nem jelentős, a cég múltja és küldetése szempontjából nagyon fontos a számunkra a magyar kultúra közvetítése, a magyar fogyasztók elérése. A Libri Médiában kiváló partnerre leltünk, hiszen meghatározóak a hazai kulturális életben, regionális jelenlétük pedig a gyors továbblépés lehetőségét is kínálja."  – emelte ki Schwarz Gábor, a Ustream nemzetközi üzletfejlesztési és kereskedelmi vezetője.

 

„A PORT.hu tévés mobilalkalmazása már régi vágya a felhasználóinknak, de úgy véljük, a konkurenseinél bővebb csatornaszám és tartalom, valamint számos kényelmi apróság, például a balkezes használat miatt érdemes volt várni rá." – kommentálta Zsoldos Dávid a PORT TV alkalmazás bemutatását. Az alkalmazás egyelőre androidos telefonokon érhető el, egy hét múlva lesz letölthető az iOS-verzió, a hamarosan érkező Windows 8-as okostelefonokat választók pedig már az első pillanattól fogva kihasználhatják az applikáció sokoldalú szolgáltatásait.

 

A Libri Média Kft. önálló profitcentrumként működik a Libri-csoporton belül, menedzsmentje döntően a mára 100%-ban tulajdonolt PORT Data és a Fidelio Média korábbi vezetőiből áll. A cég operatív és gazdasági igazgatója Parragh Gábor, a médiaértékesítésért Márkus Gábor kereskedelmi igazgató, a B2C-tevékenységért Szokolay Zsolt stratégiai igazgató, a marketingért Vidra Orsolya, a nemzetközi kapcsolatokért pedig Vincze Dániel felel. Az online tartalmak igazgatója Sárközy Kata, a print kiadványoké Rajkó Anna, az ügyfélkapcsolatokért Fekete Márton felel, az egyes kiadványok termékmenedzserei pedig Sághy Krisztina (PORT.hu), Balázs Jenő (Fidelio) és Szabados Emese (Bóbita).

 

www.librimedia.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük