Sikerrel zárult a T-Home nagyszabású jótékonysági akciója, amelyet a Gyerek Sziget látogatói számára hirdetett meg. A játékokat a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány http://www.adhat.hu/ adományportálján kiírt pályázat nyertese juttatja el a rászorulókhoz.

 

Sikerrel zárult a T-Home nagyszabású jótékonysági akciója, amelyet a Gyerek Sziget látogatói számára hirdetett meg. A játékokat a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány http://www.adhat.hu/ adományportálján kiírt pályázat nyertese juttatja el a rászorulókhoz.

A T-Home Gyerek Sziget hétvégenként átlagosan 40 ezer látogatóval az ország legnagyobb ingyenes családi szabadidős rendezvénye, ahol a T-Home főszervezőként külön figyelmet fordított a hátrányos helyzetű gyerekekre. Nehéz körülmények között élőkicsiket utaztatott a Szigetre, valamint „Hozd el megunt játékodat" mottóval jótékonysági akciót hirdetett az öt hétvégén át tartó rendezvénysorozat látogatói között. Mivel sok háztartásban gondot jelent a régi, már nem használt játékok elhelyezése, vannak viszont olyan családok, ahol ezek a játékok is értéknek számítanak, kézenfekvő volt a megoldás: a T-Home gyűjtőakciót hirdetett, és arra bíztatta a Gyerek Szigetre látogató családokat, hogy a már nem használt, de jó állapotú játékokat hozzák el magukkal a helyszínre. A T-Home játékgyüjtő akciója nagy sikert aratott a látogatók körében,  a felajánlásokból rengeteg játék gyűlt össze.

Az ajándékokat a T-Home és a NIOK Alapítvány közös pályázatán nyertes Nagycsaládosok Országos Egyesülete juttatja el a rászorulóknak. A NOE a leglátogatottabb rendezvényén, az Őszi Találkozón, melyre idén szeptember 5-én kerül sor Sopronban, az eseményen résztvevő 3-6 ezer család között osztja szét az adományokat.  A résztvevők között sok olyan család is van, akik az Egyesület segítsége nélkül el sem jutnának az országnak erre a részére.

Az adományok a NOE-nak történő jelképes átadására 2009. július 4-én, a T-Home Gyerek Sziget nagyszínpadán került sor.  Az eseményen Langsteiner Marianne, a T-Home marketingigazgatója elmondta:  „A T-Home-hoz, akárcsak a Magyar Telekomhoz, és annak minden márkájához szorosan kapcsolható a közösségi szerepvállalás, illetve a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok segítésének gondolata." Langsteiner Marianne megköszönte a családok önzetlen felajánlásait. „Az adománygyűjtő akció szép példája a társadalmi összefogásnak. Sikere azt bizonyítja, hogy sokan éreznek felelősséget a náluk kedvezőtlenebb helyzetben élők iránt." – tette hozzá.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük