A Ceres ZRt. termékeit idén ősszel sokszínű, vonzó csomagolásba öltöztette. Az ugyancsak megújult weboldalon a Ceres sütő márkanéven futó termékek most termékcsalád besorolást is kaptak, amely iránytű is egyben az eligazodásban.

 

A Ceres ZRt. termékeit idén ősszel sokszínű, vonzó csomagolásba öltöztette. Az ugyancsak megújult weboldalon a Ceres sütő márkanéven futó termékek most termékcsalád besorolást is kaptak, amely iránytű is egyben az eligazodásban.

A Ceres ZRt. hosszú évek óta számtalan, kiváló minőségű termékkel igyekszik a mindennapok változatos és egészségtudatos táplálkozását biztosítani. „Innovatív ötleteinkkel, fejlesztéseinkkel mindig sikerült a péksütemények szerelmeseinek kedvében járnunk. Idén ősszel elérkezettnek láttuk az időt, hogy a közel tíz éves arculatunkat is átalakítsuk. Először a TOAST termékcsalád szeletelt szendvicskenyerei, és a CSÁSZÁR család különleges töltött kalácsai kaptak új arculatot, és új csomagolást. Új termékcsaládokat alakítottunk ki, melynek megfelelően termékeinket is új ruhában öltöztettük. Valamint megújítottuk weboldalunkat – http://www.ceressuto.hu/, ahol folyamatosan frissülő, érdekesen információkkal találkozhatnak a látogatók" – mondja Horváth Attila, a Ceres ZRt. vezérigazgatója.

Majd folytatja: „Az új termékcsaládokat azért hoztuk létre, hogy a vásárlóink számára megkönnyítsük az eligazodást széles választékunkban. Termékfejlesztéseink során az egészségtudatos táplálkozásra fókuszálunk, és ennek fontosságát már a csomagoláson is közvetítjük vásárlóink felé. A már korábban is használt „hozzáadott tartósítószert nem tartalmaz" logónkat átalakítottuk, és a csomagoláson még a termékek INBÉ (Irányadó Napi Beviteli Érték) adatait is feltüntettük. A fogyasztók az INBÉ értékek segítségével a napi tápanyagbevitelüket egyszerűen követni tudják."

Az élelmi rostok egyre hangsúlyosabb szerepet játszanak mindennapi táplálkozásunk során, ezért az Élelmi rostforrás illetve az Élelmi rostban gazdag ábrák is felkerültek azon termékek csomagolására, amelyeknél ez meghatározó tulajdonság. Mivel egyre több vásárló választja a minőségi magyar termékeket, így a csomagolásokon az Itthonról ábrával kívánja a cég is a magyar termék vásárlásának fontosságát hangsúlyozni.

„A jövőben, várhatóan 2009 tavaszára az összes többi Ceres termék is új külsőbe öltözik majd.  Különféle ötletes akciókkal, nyereményjátékokkal segítjük a vásárlóinkat megújult arculatunk megismertetésében. Az új logó, a csomagolások élénk, változatos színvilága is azt a kiváló, megbízható minőséget tükrözi, amit vásárlóink termékeinknél megszokhattak már" – hangsúlyozza Horváth Attila.

A vállalatot 1953-ban alapították, amelyet a Győri Sütőipari Kft. 90-es években privatizált. A sütőipari birodalmat magyar tulajdonosok és angol befektetőcsoport 2002-ben vásárolta meg, azóta beszélhetünk Ceres Zrt-ről. A több mint 50 éves tapasztalattal rendelkező cég, ma 550 dolgozót foglalkoztat. Az elmúlt évek beruházásainak köszönhetően a cég több szegmensben piacvezető. A termékportfoliójába a friss pékáru mellett tartós szeletelt és szendvics kenyerek, minőségi ízesített kalácsok, a rozscipók, kuglófok valamint elősütött termékek tartoznak.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük