Termékfejlesztés: Új Milli probiotikus ivójoghurtok
3 perc olvasásA Milli márka idén tavasszal ismét egy újabb különlegességgel jelent meg a piacon. A probiotikumot tartalmazó joghurtital az igazi élvezet és az egészséges tápanyagok kombinációját kínálja a fogyasztóknak. Speciális összetevőivel támogatja az emberi szervezet természetes védekező rendszerét és biztosítja annak hatékony működését.
A Milli márka idén tavasszal ismét egy újabb különlegességgel jelent meg a piacon. A probiotikumot tartalmazó joghurtital az igazi élvezet és az egészséges tápanyagok kombinációját kínálja a fogyasztóknak. Speciális összetevőivel támogatja az emberi szervezet természetes védekező rendszerét és biztosítja annak hatékony működését.
A tejtermékek piaca dinamikusan változik, s számos olyan új termék jelenik meg rajta, amely az egészséges táplálkozás trendjébe illik. A Friesland Hungária zRt. Milli esernyőmárkájának tekintetében 2008-ban az innováció mellett kötelezte el magát, s azon belül is kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos irányvonalba illő termékek fejlesztésére. A Milli, amely számos kategóriában piacvezető vagy meghatározó piaci szereplő idén több izgalmas meglepetést is tartogat a fogyasztók számára: március elején egy új fejlesztésű, innovatív terméket, az eper-málna, valamint a barack-maracuja ízesítésű, 450 grammos probiotikus joghurtitalt vezette be a piacra.
„Az egészségtudatos fogyasztók számára a kiváló minőség és a megbízhatóság mellett a funkcionális termékelőny is kiemelten fontos. A Friesland éppen ezért fejlesztéseiben mindkét szempontot figyelembe veszi, és új joghurtjában olyan összetevőket alkalmaz, amelyek jó hatással vannak szervezetünkre. A termékben felhasznált probiotikumok megfelelő mennyiségben elősegíthetik a bélflóra egészséges egyensúlyának kialakítását illetve fenntartását. A termék egészséges összetevőinek köszönhetően támogatja szervezetünk immunrendszerét, így aktívan hozzájárul vitalitásunk megőrzéséhez" – mondja Pesti Borbála a Friesland Hungária marketing managere.
A termékösszetétel tekintetében fontos, hogy a tíz százalékos gyümölcstartalmú termék 100% valódi friss joghurtból készül Amellett, hogy a termék rendkívül tápláló és egészséges, a praktikus csomagolása miatt bárhol és bármikor könnyen fogyasztható. Iható, ugyanakkor krémes állaga és zamatos gyümölcsössége felüdülést jelent a nap bármely szakában.
Az új termék elsősorban 25-45 év körüli egészségtudatos női korosztályt célozza meg, akik fontosnak tartják, hogy egészséges, tápláló és élvezhető termékekkel gondoskodjanak a családjukról és önmagukról. A termékbevezetést a klasszikus in-store, POS aktivitás mellett kereskedelmi magazinokban történő megjelenéssel is támogatja a Friesland.