Új formában a Marketinginfo.hu
Új külsőt kapott októbertől a Marketinginfo.hu. A megújulás célja nemcsak a design frissítése, hanem az oldal tartalmi sokszínűségének átláthatóbb megjelenítése volt.
Új külsőt kapott októbertől a Marketinginfo.hu. A megújulás célja nemcsak a design frissítése, hanem az oldal tartalmi sokszínűségének átláthatóbb megjelenítése volt.
A megújult oldalon egyforma hangsúlyt kapnak a portál négy alappillérét adó friss hírek, tanulmányok, marketingelméleti anyagok és szakmai tanácsokat nyújtó marketing eszközök.
A színesebb, változatosabb megjelenést lehetővé tévő külső mellett struktújában is változásokon esett át az oldal. A naponta bővülő anyagok áttekintését segíti a továbbfejlesztett kereső funkció, valamint új rovatok indultak, melyek jobban tükrözik a Marketinginfo.hu által lefedett témákat.
Újdonság továbbá a márkák védjegyeit egy helyre gyűjtő logótár és a szavazás, mellyel az olvasók véleményét kívánja megismerni az oldal.
„Szakmai anyagaink védjegyéül szolgáló közérthető hangnemünk megmarad, de szerettük volna, ha megjelenésünk is tükrözi a tartalmaink által felállított szakmai színvonalat." – mondta el a designváltás kapcsán Török Diána, a portál főszerkesztője.