SynergonAz Infinity a.s. a Synergon Csoport tagja, nyerte el a  Scania Central European Region (CER: Csehország, Szlovákia, Magyarország) Microsoft CRM bevezetését,  valamint a Meinl Eueopean Land Microsoft Dynamics CRM implementálását nemzetközi szinten, összesen 650 000 EUR értékben.

SynergonAz Infinity a.s. a Synergon Csoport tagja, nyerte el a  Scania Central European Region (CER: Csehország, Szlovákia, Magyarország) Microsoft CRM bevezetését,  valamint a Meinl Eueopean Land Microsoft Dynamics CRM implementálását nemzetközi szinten, összesen 650 000 EUR értékben.

A jármûiparban elismert Scania CER határokon átívelõ üzleti folyamatai hatékonyságának növelése érdekében írt ki pályázatot CRM bevezetésre, mivel meglévõ informatikai alkalmazásaik elkülönülten, szigetszerûen mûködtek, valamint nem biztosítottak gyors információáramlást az üzleti döntések meghozatalához. Az Infinity a.s. Üzleti Megoldások Divíziója által bevezetésre kerülõ Microsoft CRM rendszer hatékonyan támogatja majd a vállalat marketing, elõ-értékesítési, értékesítési, valamint értékesítés utáni folyamatait nemzetközi szinten. Természetesen a majd 9 hónapos projekt során a CRM-et az Infinity szakemberei integrálják a Scania vállalat-irányítási-, valamit kereskedelmi rendszereivel, így biztosítva a professzionális vevõkiszolgálást és a gyors vezetõi döntéshozatalt határok nélkül.

Az egykori Julius Meinl portfolióba tartozó ingatlanok tulajdonosa 1997 óta a Meinl European Land (MEL). 2004 folyamán a Meinl European Land tevékenységét kiterjesztette Magyarországról és Csehországról Lengyelországra, Oroszországra, Romániára és Szlovákiára is. A Meinl European Land ingatlanportfoliója 5.2 milliárd eurós értéket képvisel a cég értékbecslése szerint. 2007. március 31-el a MEL 160 befektetési ingatlannal rendelkezett 1.8 milliárd euró értékben, valamint 38 szerzõdött fejlesztési  projektet nyertek el  3.55 milliárd euró értékben.

A Synergon Csoport cseh tagja az Infinity egy flexibilis megoldást javasolt a Meinl European Land számára lakó- és ipari ingatlanai nyilvántartására, és kezelésére a közép és kelet európai országokban. Az elõreláthatóan 16 hónapos projekt során a Meinl meglévõ vagyonkezelõ szoftverét és a Microsoft Dynamics NAV fõ moduljait integrálják, és szükség esetén fejlesztik a vállalat egyéni igényeihez alkalmazkodva. Az így elkészült megoldás biztosítja majd egyszerre több projekt és ország ingatlanainak párhuzamos kezelését, a különbözõ valutanemek átváltását, automatikus számításokat, riportokat, valamint a gyors döntésekhez szükséges nemzetközi adatokat. A bevezetés a MEL csoporthoz tartozó összes országban megvalósul, így Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Oroszországban és hazánkban. Tárgyalások folynak még az Infinity-vel a cégcsoport vállalat-irányítási rendszerében szükséges fejlesztési feladatok végrehajtásáról.

Dr. Sugár László az Infinity a.s. Igazgató Tanácsának elnöke 2006 novemberében a Synergon Csoport sajtótájékoztatóján ismertette az Infinity növekedési stratégiáját és annak megvalósításához szükséges feltételeket, eszközöket. A szervezeti és pénzügyi átvilágítások, valamint az átszervezések befejeztével megkezdõdött az új piaci stratégia megvalósulása.

Az Infinity 2006-ban közzétett stratégiájában egyik perspektivikus területeként a Microsoft Dynamics került meghatározásra, figyelembe véve a már meglévõ kompetenciákat és a piac igényeit. A cseh IT piacon jelentõs a CRM fejlesztési igény, mely a piac magasabb IT érettségét jelzi. Az Infinity Üzleti Megoldások Divíziója több mint 7 éve foglalkozik a Microsoft Dynamics NAV megoldásának testreszabásával és egyedi fejlesztéseivel, és több mint 50 sikeres bevezetéssel büszkélkedhet különbözõ iparágakban. A Microsoft legnagyobb Dynamics partnere a Synergon Csoporthoz tartozó Infinity a.s. Csehországban. A legnagyobb hozzáadott értéket azon a piacon, ahol az Infinity mûködik, ez a kompetencia tudja produkálni. Szintén az Infinity stratégiájának része volt olyan hálózatos szerkezetben mûködõ ügyfelek megszerzése, amelyek ellátása széles skálán, és a cseh valamint a szlovák területeken egyszerre valósulhat meg. A Divízió az elérhetõ üzleti lehetõségeinek megszerzéséhez és sikeres kivitelezéséhez 2007 elsõ negyedévében jelentõs erõvel kezdte meg a felkészülést.  A CRM területére újabb szakembereket is delegált, és termékportfolió-bõvítés céljából a német CAS Genesis World Németországban piacvezetõ céggel közös agresszív piacbõvítési stratégiát folyat.

Jelenleg olyan szerzõdésállománnyal bír a Synergon Csoporthoz tartozó Infinity a.s. Üzleti Megoldások Divíziója, hogy a következõ másfél évre nem rendelkezik szabad kapacitással, ezért megkezdték bõvítési stratégiájuk végrehajtását. A fenti két projekt megnyerése is jól mutatja, hogy a 2006-ban kitûzött célok reálisak, és a 2007 elsõ negyedévében történt következetes szervezeti átalakítások és fejlesztések az ügyfelek és a piac megelégedését szolgálják.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük