Újabb Effie-ket nyert a hazai Grey/ G2 — Így még mindig ők a leghatékonyabb magyar reklámügynökség
2 perc olvasás
Két Bronz Effie díjjal jutalmazták a budapesti Grey/ G2 ügynökség Jar Derma Protect variánsának „Tündérszép Kezek Versenye" nevű kampányát. Az aktivitást két kategóriában is jelölték, és mind a fogyasztási cikkek, mind a bevezető kampányok csoportjában bronzot nyert. Ezekkel az elismerésekkel együtt hazánkban mindezidáig a Grey/ G2 ügynökségnek van a legtöbb, szám szerint 30 darab – amelyből 3 Platina – Effie díja, így reklámhatékonyságot tekintve ők a piacvezető ügynökség.
Két Bronz Effie díjjal jutalmazták a budapesti Grey/ G2 ügynökség Jar Derma Protect variánsának „Tündérszép Kezek Versenye" nevű kampányát. Az aktivitást két kategóriában is jelölték, és mind a fogyasztási cikkek, mind a bevezető kampányok csoportjában bronzot nyert. Ezekkel az elismerésekkel együtt hazánkban mindezidáig a Grey/ G2 ügynökségnek van a legtöbb, szám szerint 30 darab – amelyből 3 Platina – Effie díja, így reklámhatékonyságot tekintve ők a piacvezető ügynökség.
A Procter&Gamble megbízásából készült kampány tervezésekor elsődleges szempont volt hogy a Jar márka egyfelől hiteles maradjon a zsíroldási képességeit tekintve, másfelől figyelemfelkeltő és egyedi módon hívja fel magára olyan nők figyelmét, akiket a legtöbb prémium kategóriás termék is elsődleges célcsoportjának tekint és akik számára fontos a szépségápolás és a külső. A támogató TV kampányt kiegészítő aktivációk kísérték; mind az online kéz-szépségverseny és a celeb kéz fotókiállítás nagy számú potenciális vásárlót mozgattak meg. Az integrált kampány eredményeképpen a Jar márka a valaha mért legmagasabb piacrészesedését érte el és a célcsoport aktiválásában is sikerült túlszárnyalni az ambíciózus célszámokat és várakozásokat.
A mostani kettő mellett egyéb elismeréseket is hozott az idei Effie sorozat, hiszen a Grey EMEA elnyerte legrangosabb, az Év Ügynökségi Hálózata díjat, illetve egy Arany és három Ezüst Effie-t is nyertek. A nemzetközi csapat és a hazai iroda sikerei egymást erősítve teszik a budapesti Grey/ G2 ügynökséget egyedülállóan sikeressé, reklámhatékonyságban vezetővé.