Üzenetküldésre is használhatják a hotelek az LG új, interaktív tartalomkezelő rendszereit
3 perc olvasásA televíziós tartalomkezelő rendszerek igen fontos eszközök a szállodüzemeltetők kezében, azonban a legtöbb ilyen rendszer hátránya, hogy bonyolult a használatuk, és általában csak az IT-rendszerekhez értő szállodai alkalmazottak képesek kezelni őket. A hoteltulajdonosok igényeire az LG a Pro:Centric Direct elnevezésű megoldással válaszolt, melyet a vendégek és a szállodaüzemeltetők is könnyedén, saját igényeiknek megfelelően állíthatnak be. Az új rendszerekkel a szállodai televíziók olyan interaktív eszközökké alakíthatók, melyeken keresztül a vendégek és a hotel személyzete kommunikálhatnak egymással.
Az LG három tartalomkezelő megoldást kínál a vendéglátók részére: a Pro:Centric Smart, Pro:Centric Value és Pro:Centric Direct rendszereket. A Pro:Centric Direct megkönnyíti a hotelben található televíziók felhasználói felületének (UI, User Interface) megtervezését, valamint olyan további, változatos szolgáltatásokat is kínál, mint például az IP-hálózat alapú távoli elérés. A Pro:Centric Direct stílusos sablonokat kínál, de a beépített eszközöknek köszönhetően saját témasablonok is készíthetők vele, ezáltal a szállodaüzemeltetés teljes mértékben a vendégek igényeire szabva alakíthatja a rendszer tartalmát. Az üdvözlőfelületektől kezdve a hirdetőtáblákig a vengédlátók a televíziók képernyőin megjelenő képeket, szövegeket és linkeket is könnyedén szerkeszthetik.
Személyre szabott tartalom
Egy másik egyedi funkció a távoli irányítás, melynek köszönhetően a televíziócsatornák szobánként, a vendégek utazási céljait figyelembe véve állíthatók be. Egy, a hotelbe látogató család például teljesen más igényekkel rendelkezik, mint a városba egy konferencia miatt érkező üzletember. A szállodaüzemeltetők korosztály és csoportok szerint is összeállíthatják a csatornacsomagokat, így a vendégek személyre szabott tartalmakat láthatnak a szobájukban lévő televíziókon. A kisgyermekes családok például a televízión elérhető gyermekfilmekről, vagy a hotelben rendelkezésre álló gyermekgondozási lehetőségekről tudhatnak meg többet a kijelzőkön. A szállodaüzemeltetők ráadásul távolról is kezelhetik a beállításokat, beleértve a szoftvertelepítést és -frissítést.
Megnövelt teljesítmény a PCS400R szerverrel
Az LG legújabb, kifejezetten vendéglátók számára kifejlesztett megoldása a PCS400R szerver. Ezzel a tartalomkezelő szerverrel a szállodaüzemeltetők könnyedén telepíthetik a Pro:Centric Direct rendszert függetlenül attól, hogy IP vagy RF infrastruktúrát használnak. A Pro:Centric Direct és PCS400R szerver együttes használatával a szállásadók közvetlenül kommunikálhatnak a vendégekkel, és a vendégek is felvehetik a kapcsolatot a személyzettel. Az interaktív megoldás lehetővé teszi, hogy a vendégek például szobaszervizt rendeljenek, kijelentkezzenek, vagy több törülközőt kérjenek a televízión keresztül. A szerver segítségével a szállodatulajdonosok névre szóló üzeneteket küldhetnek a vendégeknek, és személyre szabott információkat, például promóciókat vagy reggelizési lehetőségeket oszthatnak meg velük.