Széles körű összefogással közel 150 millió forintot adományoztak 1749-es segélyvonalon az árvízkárosultak javára.

 

Széles körű összefogással közel 150 millió forintot adományoztak 1749-es segélyvonalon az árvízkárosultak javára.

Az adományozók rendkívüli segítő szándéka és a  hazai telekommunikációs iparág példaértékű összefogásával közel 150 millió forint gyűlt össze az árvízkárosultak javára 1749-es segélyvonalon, amelyet a Vodafone, a T-Mobile, a Telenor, a T-Home, az Invitel és a UPC működtet minden díjtól mentesen. Az adományok teljes összege a Magyar Vöröskereszt segítségével jut el az érintettekhez.

Közel 150 millió forint értékű adomány érkezett SMS-ek és telefonhívások formájában a szolgáltatók összefogásával megnyitott 1749-es segélyvonalra. Ez több mint 745 ezer darab hívást, illetve SMS-t jelent három hónap alatt. Az összeget a májusban és júniusban pusztító heves viharok, esőzések okozta károk helyreállítására, az árvízkárosultak megsegítésére közösen gyűjtötték a hazai telekommunikációs szolgáltatók. Minden, 2010. május 19-től a segélyvonalra érkező hívás és SMS teljes, 200 Ft-os összegét a Magyar Vöröskereszten keresztül a bajba jutottak megsegítésére fordítják. A beérkezett adományokból segítik a rászoruló családokat, az otthonok újjáépítését, építőanyagok és építési kellékek beszerzését.

A Vöröskereszt és a távközlési szolgáltatók az árvízkárosultak nevében is kifejezik köszönetüket adakozó ügyfeleiknek.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük