Nagyszabású partival ünnepelte 20. magyarországi születésnapját 2011. október 28-án a BURGER KING. A jubileumi eseményt a legnagyobb magyarországi BURGER KING étteremben, az Oktogonnál rendezték meg, amelyre közel 400 vendég volt hivatalos. A magyarországi piacon 20 éve jelenlevő márka születésnapjával egybekötött közel 2 hónapos online promóció 200 nyertese VIP vendégként vehetett részt a rendezvényen, így együtt ünnepelhettek a menedzsment tagjaival és a partnerekkel. Az eseményen olyan közkedvelt hírességek léptek fel, mint a Megasztárból jól ismert Kállay Saunders András, Király Viktor, Tolvai Renáta és a népszerű rádiós műsorvezető Cooky.

 

Nagyszabású partival ünnepelte 20. magyarországi születésnapját 2011. október 28-án a BURGER KING. A jubileumi eseményt a legnagyobb magyarországi BURGER KING étteremben, az Oktogonnál rendezték meg, amelyre közel 400 vendég volt hivatalos. A magyarországi piacon 20 éve jelenlevő márka születésnapjával egybekötött közel 2 hónapos online promóció 200 nyertese VIP vendégként vehetett részt a rendezvényen, így együtt ünnepelhettek a menedzsment tagjaival és a partnerekkel. Az eseményen olyan közkedvelt hírességek léptek fel, mint a Megasztárból jól ismert Kállay Saunders András, Király Viktor, Tolvai Renáta és a népszerű rádiós műsorvezető Cooky.

 

 

Egyenletes növekedés a magyar piacon

 

Az elmúlt húsz év során Magyarországon a változó gyorséttermi szereplőket felvonultató piacon a BURGER KING gyorskiszolgáló étterem lánc töretlen fejlődést mutatott. A hazai siker titka többek közt a sikeres franchise modellnek, a folyamatos innovációnak, a professzionális üzemeltetési rendszernek, az emberközpontú HR politikának, valamint annak a tulajdonosi szemléletnek köszönhető, miszerint az elmúlt húsz évben a tulajdonosok minden nyereséget a hálózat fejlesztésére fordítottak. A magyar brand sikere a Fusion Zrt. folyamatos és egyenletes fejlődésének köszönhető. A franchise partner tervei szerint, 2011 végére már 29 magyarországi éttermük fog üzemelni. A beruházások és a terjeszkedés 2012-ben is folytatódni fog. „Az elmúlt két évben a cég árbevétele folyamatosan növekedett. Büszkék vagyunk arra, hogy a nehéz gazdasági helyzet ellenére több mint 750 munkatársat foglalkoztatunk, ez a szám pedig a jövőben növekedni fog." – nyilatkozta Sümegi László, a Fusion Zrt. vezérigazgató-helyettese.

 

A magyarországi Burger King invesztíciója az elmúlt húsz évben megközelítőleg 5 milliárd forintra tehető. A 2010-es árbevétele több mint 6 milliárd forint volt (a Fusion Zrt. által üzemeltetett Anna kávézók nélkül), ez kb. 7%-os növekedést jelent a megelőző évhez képest. „A cég a 2011-es év végére a tavalyinál magasabb árbevételt prognosztizál, míg a folyamatosan változó piaci körülmények ellenére törekszik az árak megtartására, a hálózat fejlesztésére és a termékportfólió bővítésére. A Burger King piaci részesedése a gyorséttermi szegmensben, az étterem számok alapján kb. 20%-ra tehető."- mondta Dara Zsolt a BURGER KING vezérigazgató-helyettese.

 

„A cég első 20 éve a beruházásokról, a folyamatos fejlődésről szólt. Célunk, hogy minél több emberhez eljutassuk a BURGER KING márkát, sikertermékünket a Whopper-t, valamint a ránk jellemző egyedi ízvilágot és élményt." – folytatta Sümegi László.

 

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Fusion Zrt. – a BURGER KING kiemelt partnereként – fejlesztéseivel hozzájárul a brand sikeressé tételéhez Magyarországon." – mondta Elías Díaz Sesé, a BURGER KING európai régiójának alelnöke.

 

 

Ajándék Whopper-rel és Top 10-es CD-vel ünnepli születésnapját a BURGER KING

 

Két hónapja tart az a promóció, amelynek a középpontjában a Burger King ikonterméke a Whopper, valamint egy, a Burger King és a Radio1 rajongói által megszavazott „TOP 10" nevű CD összeállítás áll. A kampány a Facebookon, a magyarországi BURGER KING honlapján és a Rádió 1-en folyt, amelynek keretében a szavazók közül 200 játékos VIP vendégként vehetett részt a zártkörű születésnapi partin. „A BURGER KING TOP 10 elnevezésű összeállítás az október 28-i VIP partin debütált, amely az eseményt követően mindenki számára kizárólag az éttermeinkben lesz elérhető. Mivel nem csak a cég ünnepli idén születésnapját, hanem egyedi termékünk a Whopper is, ebből az alkalomból minden üzletünkben promóciót indítottunk. A kampány időszaka alatt minden Whopper menü mellé karszalagot adunk, amelyet egy következő alkalommal ajándék Whopper-re lehet beváltani." – mondta el Rubos Krisztina, a Fusion Zrt. marketingigazgatója. „A jubileumi VIP parti csak a kezdet volt az olyan jellegű közösségi események sorában, amelyet a cég az elkövetkezendő időszakra tervez. Olyan aktivitásokra gondolunk, ahol célcsoportunk ezreivel alakíthatunk ki közvetlen kapcsolatot." – tette hozzá Sümegi László a Fusion Zrt. vezérigazgatója.

BURGER KING CORPORATION

Az első BURGER KING éttermet 1954-ben alapították, amely mára a világ második legnagyobb gyorskiszolgáló étteremláncává nőtte ki magát. A BURGER KING a világ 78 országában, több mint 12 300 étteremben, 11 millió vendéget szolgál ki naponta. A BURGER KING éttermek közel 90%-a önálló vállalkozásként működik, amelyek közül számos családi kézben található.

2010 októberében a befektetésekkel foglalkozó milliárdos világméretű vállalat, a 3G Capital, felvásárolta a BURGER KING Corporation-t. A 3G Capital vállalat filozófiája a hosszú távú értékteremtés ötvözése a márkában rejlő üzleti lehetőség maximális kihasználásával.

Cégtörténet

A BURGER KING vállalatot két korábbi étteremtulajdonos, James McLamore és David Edgerton alapította 1954-ben, a Florida állambeli Miamiban. Céljukat úgy fogalmazták meg, hogy elfogadható áron, gyorsan és tiszta környezetben kívánják kiszolgálni vendégeiket. Gyors növekedés következett, tíz évvel később 8000 embert foglalkoztattak 274 éttermükben. 1975-ben vezették be Drive Thru szolgáltatásukat, vagyis az autóban ülők kiszolgálását. Mára a forgalom 60%-a a kiadóablakoknál bonyolódik, további 18%-ot kérnek a vendégek „elvitelre". A vállalat kevés éttermet üzemeltet közvetlenül, a BURGER KING egységek többségének üzemeltetési jogát franchise rendszerben alvállalkozók gyakorolják.

A BURGER KING a hamburgereit versenytársaitól azzal különbözteti meg, hogy:
– azok lángon sütöttek, így ízük olyan, mint a grillen sütött húspogácsáé
– nagy méretűek
– „Kérd ahogy szereted!" – azaz lehetőséget ad a vásárlóiknak arra, hogy a saját ízlése és igénye alapján állítsa össze kedvencét, ezzel is az egyedi igényeket és ízléseket előtérbe helyezve.

WHOPPER

A BURGER KING sikertermékét, 1957-ben vezették be, és mára 1,6 millió darabot adnak el belőle naponta szerte a világon.

WHOPPER szendvics tartalmaz a nagyméretű zsemlén és a lángon sütött 100% marhahúsból készült húspogácsán kívül uborkát, salátát, paradicsomot, hagymát, majonézt, és ketchupot.

A WHOPPER hazánk kedvenc lángon sütött hamburgere, köszönhetően az egyedülálló hamisítatlan ízének, és a kínálatban fellelhető számos variánsának.

A WHOPPER szendvics alapváltozatán kívül minden étteremben kaphatók a WHOPPER Cheese (sajtos), Double WHOPPER (dupla), Western WHOPPER (bacon-barbecue) és a Chicken WHOPPER (csirkehússal), melyben a csirkehús egy magyar innováció eredménye. Ha az évek során eladott WHOPPER szendvicseket egymás mellé tennénk, ötször körbeérnék a Földet.

 

 

BURGER KING Hungary

A BURGER KING QSR (Quick Service Restaurant) 20 évvel ezelőtt 1991 szeptemberében az Oktogon tér 1-es szám alatt nyitotta meg első éttermét. A magyarországi étteremlánc húsz év óta folyamatosan fejlődik és növekszik, melyet mi sem bizonyít jobban, hogy már 29 étteremmel rendelkezik az országban.

A BURGER KING éttermeket üzemeltető Fusion Befektetési Zrt. kizárólagos BURGER KING master franchise joggal rendelkezik Magyarország területén. Az összes BURGER KING éttermet a Fusion Zrt. üzemelteti.

A BURGER KING elsődleges célja a minél magasabb és szélesebb körű vásárlói elégedettség elérése, illetve a folyamatos, ütemes fejlődés, a növekvő árbevétel és eredményesség, és az évről évre növekvő hálózat.

A Fusion Zrt-t alapítók hitvallása a hosszú távú elkötelezettség, a minőségre való törekvés, a vásárlók tökéletes kiszolgálása és szeretete. A tulajdonosok hosszútávon elkötelezettek a piac és az üzlet iránt, és a mai napig az eredmény 100%-át visszaforgatják a fejlesztésbe, növekedésbe.

Egy kis érdekesség: Az Oktogon étterem 20 évvel ezelőtti megnyitásakor a világ legnagyobb alapterületű étterme volt.

Választék

A WHOPPER szendvics mellett számos állandó és időszakos terméket forgalmaznak. A gyorskiszolgáló éttermekben megszokott menü tartalmazza a szendvicset, a sült burgonyát és a választható üdítőt. A BURGER KING a Coca-Cola Company-val kötött szerződése alapján világszerte kizárólag Coca-Cola üdítőitalokat forgalmaz.

Üzemeltetés

A BURGER KING saját logisztikával és raktározással rendelkezik, szakembereink üzemeltetik a magyarországi rendszert.

Étterem design

Modern, letisztult étteremkép, amerikai hangulatot idéző belső kialakítás. Meleg, kényelmes, komfortos, barátságos atmoszféra. „Building meet customer", azaz a leglényegesebb, hogy jól érezzék magukat a vásárlók az étteremben, megvalósulhasson a társas együttlét élménye, élvezetes és ízletes minőségi ételek társaságában.

Magyarországon összesen 28 BURGER KING üzemel jelenleg:

 

NYITÁSI SORRENDBEN

Adatok

 

Étterem típusa

Étterem neve

Címe

Vidék

Drive

In-line

Foodcourt

OKTOGON

1066 Budapest, Oktogon tér 1.

 

 

x

 

ASTORIA

1088 Budapest, Rákóczi út 1-3.

 

 

x

 

SZEGED

6722 Szeged, Jókai u. 1.

x

 

x

 

ARANY J.

1051 Budapest, Arany J. u. 34.

 

 

x

 

ÉDEN

1015 Budapest, Széna tér 7.

 

 

x

 

VÁMHÁZ

1052 Budapest, Vámház krt. 2.

 

 

x

 

EMKE

1072 Budapest, Akácfa u. 1-3.

 

 

x

 

ANNA BURGER KING

1051 Budapest, Váci u. 7.

 

 

x

 

TÉTÉNYI

1113 Budapest, Etele út 53.

 

x

 

 

MEXIKÓI

1142 Budapest, Mexikói út 70.

 

 

x

 

ÚJPEST

1042 Budapest, Árpád út 73.

 

 

x

 

WESTEND

1066 Budapest, Váci út 1-3.

 

 

 

x

ÜLLŐI

1101 Budapest, Üllői út 110-112.

 

x

 

 

ÁRKÁD

1106 Budapest, Örs vezér tér 25/a.

 

 

 

x

PÉCS

7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky u. 11.

x

 

 

x

NYUGATI

1062 Budapest, Nyugati tér 1-2.

 

 

x

 

KELETI

1077 Budapest, Baross tér 14.

 

 

x

 

GYŐR            

9022 Győr, Budai út 1.

x

 

 

x

UBC                                        

1117 Budapest, Hengermalom u. 19-21.

 

x

 

 

AIRPORT

2220 Vecsés, Fő út 246-248.

 

x

 

 

ARÉNA

1087 Budapest, Kerepesi út 9.

 

 

 

x

HUNGÁRIA

1143 Budapest, Hungária krt. 116-118.

 

x

 

 

DEBRECEN                                               

4024 Debrecen, Csapó u. 30.

x

 

 

x

KEREPESI

1148 Budapest, Kerepesi út 42-46.

 

x

 

 

ALLEE

1117 Budapest, Október 23-a u. 8-10.

 

 

 

x

BÉCSI

1037 Budapest, Bécsi út 268.

 

x

 

 

SZÉKESFEHÉRVÁR

8000 Székesfehérvár, Jancsár köz 5.

x

x

 

 

TATABÁNYA

2837 Tatabánya-Vértesszőlős, Határ út 1-3.

x

x

 

 

SZEGED

6722 Szeged, Makkosházi krt. 2.

x

x

 

 

 

( ▪ Drive: autós étterem, ▪ In-line: belvárosi éttermek, ▪ Foodcourt: Plázák ételudvara)

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük