Már több mint 27 000 rajongót számlát a Milka augusztus végén indított Facebook oldala. A közösségi térben játékalkalmazással és a csomagolásokon megjelenő Milka tehenekkel is találkozhatnak a Facebook látogatói. A Milka őszi kampányának teljeskörű online feladatait a márka digitális ügynöksége, a Neo Interactive látja el.

 

Már több mint 27 000 rajongót számlát a Milka augusztus végén indított Facebook oldala. A közösségi térben játékalkalmazással és a csomagolásokon megjelenő Milka tehenekkel is találkozhatnak a Facebook látogatói. A Milka őszi kampányának teljeskörű online feladatait a márka digitális ügynöksége, a Neo Interactive látja el.

Augusztusban mutatkozott be a Milka három új íze. A limitált csokoládék csomagolásán szereplő három tehén (Resi, Frida és Lisl) megszemélyesítésével, hírekkel és játékkal is találkozhatnak a Milka rajongók a márka Facebook oldalán (www.facebook.com/Milkacsokolade). A közösségi aktivitások sikerét jelzi, hogy a vírushatásnak is köszönhetően az oldal tagszáma napról napra több mint 1200 fővel nő. A létszám mellett a rajongói oldal tartalma is folyamatosan bővül: az Alpesi Tehénnevelde (apps.facebook.com/alpesi_tehennevelde) néven például pár napja indított játékalkalmazással máris több mint ezren kezdtek el játszani.

A közösségi média jelenlét mellett online médiakampány és látványos, játékokban gazdag microsite is támogatja a promóciót, amely az év végi kampánycsúcsot követően januárban zárul. A játékok mellett a Milka oldalán (http://www.milka.hu/) a fogyasztók saját maguk is írhattak párbeszédet a tv reklámban szereplő teheneknek. Közülük a legsikeresebb a héten kerül adásba a televízióban, mint a Milka hivatalos reklám spotja.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük