Első alkalommal rendezték meg a 3 Jó Cselekedet CSR Díjátadó Gálát, miután 2014 őszén versenyre hívták az ország vállalatait, sajtóorgánumait és a civil szféra képviselőit, hogy megmutassák, milyen jótetteket hajtottak végre az elmúlt évben.

Első alkalommal rendezték meg a 3 Jó Cselekedet CSR Díjátadó Gálát, miután 2014 őszén versenyre hívták az ország vállalatait, sajtóorgánumait és a civil szféra képviselőit, hogy megmutassák, milyen jótetteket hajtottak végre az elmúlt évben. Több mint 50 pályázat érkezett, melyek közül neves szakmai zsűri választotta ki a nyerteseket.

A nagyvonalú adományokon kívül sokszor egy kis figyelmesség és emberséges tett is rengeteget segíthet. Ennek szellemében díjazták a legkreatívabb, legemberibb, legmeghatóbb és legzöldebb jó cselekedeteket is, és kihirdették „Az év legsegítőkészebb médiuma" címet.

"Mindennapi munkánk során sokszor nyílik lehetőségünk arra, hogy belelássunk azoknak a cégeknek a működésébe, akik CSR kampányaikkal, vagy csak spontán kezdeményezéseikkel megpróbálnak önzetlenül hozzátenni a környezetük jobbá tételéhez. A 3 jó cselekedet kezdeményezést azért szerettük meg azonnal, mert úgy láttuk, segítségével ezek az ötletek, tettek végre megkaphatják a megérdemelt nyilvánosságot." – mondta sós Erik, a Profession.hu marketing vezetője. – "Személy szerint nekem mindig azok a megoldások tetszenek legjobban, amik szorosan kapcsolódnak is az adott vállalat tevékenységéhez. A Profession.hu-nál ezért köteleztük el magunkat amellett, hogy ne csak a cégeknek találjuk meg a legjobb munkaerőt, de a munkanélkülieket is segítsük abban, hogy hatékonyan térjenek vissza a munkaerőpiacra."

Fontos, hogy az emberek átérezzék, és tisztában legyenek azzal, hogy a társadalmi segítségnyújtás nem csupán a nagyvállalatok kiváltsága, így egyedülálló módon, külön kategóriában civilek is pályázhattak. A súlyos genetikai betegséggel küszködő kislányait otthonukban ápoló Bariné Adorján Szidónia nyerte el a 2014-es „Hétköznapi Hős" címet.

Az online közönségszavazáson, több mint kilencezer szavazat alapján a Jobb Veled A Világ Alapítvány Boldogságprogramja került ki győztesen.

A hat zsűritag közös értékelését követően osztották ki a 2014-es „Év Legjei" díjakat:

A legkreatívabb jó cselekedet: Magyar Telekom Nyrt.: Szépmű Projekt

A legemberibb jó cselekedet: Nyírségi Hospice Alapítvány: Egy nehéz sorsú család megsegítése

A legmeghatóbb jó cselekedet: Nyírségi Hospice Alapítvány: Beteg gyerekek kórházi látogatása

A legnagyvonalúbb jó cselekedet: Vodafone Magyarország Zrt.: Hordozható Mobilhálózat fejlesztése

A legzöldebb jó cselekedet: Heves Megyei Büntetés-végrehajtási Intézet: Börtön a Városért Program

Az év legsegítőkészebb médiuma: szombathely.imami.hu

Zsűritagok:

Bauer Éva (ügyvezető, MediaCity Kft.),

Dr. Göndöcs Zsigmond (a Magyar Vöröskereszt elnöke),

Kerekes Sándor (a KÖVET Egyesület elnöke, egyetemi tanár),

Kőszegi András (ügyvezető igazgató, BrandTrend),

Sós Erik (marketing vezető, Profession.hu),

Szollár Domokos (kommunikációs igazgató, MOL Magyarország)

2015 is a jó cselekedetek éve: a program tovább folytatódik!

A gálán Kárász Róbert, a versenyt szervező GAP Média Kft. ügyvezető igazgatója bejelentette, hogy a 3 Jó Cselekedet 2015-ben is folytatódik, és immár egy teljes év áll a vállalatok rendelkezésére, hogy végrehajtsák és benevezzék társadalmi célú programjaikat.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük