EuroAstra

Ambiciózus mobil reklámkampány az LG-től

Az LG Electronics (LG) eddigi legambiciózusabb okostelefon-kampánya részeként 15 országban 4 ezer felhasználót választ ki, akik hetekkel a hivatalos értékesítés kezdete előtt tesztelhetik az új LG G4-et. A Koreából induló program a következő országok fogyasztóit célozza: Törökország, Indonézia, Szingapúr, az Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong.

 

Az LG Electronics (LG) eddigi legambiciózusabb okostelefon-kampánya részeként 15 országban 4 ezer felhasználót választ ki, akik hetekkel a hivatalos értékesítés kezdete előtt tesztelhetik az új LG G4-et. A Koreából induló program a következő országok fogyasztóit célozza: Törökország, Indonézia, Szingapúr, az Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong.

 

A résztvevőket egy kutatásban adott válaszaik alapján jelölik ki. A jelentkezők növelhetik esélyeiket, ha megosztják a jelentkezésükkel kapcsolatos tapasztalataikat a közösségi oldalakon, például Facebookon, Twitteren vagy Weibon. A kiválasztottaknak 30 napjuk van, hogy teszteljék az LG G4 egyedülálló tulajdonságait – például a személyre szabott kezelőfelületet, a komoly teljesítményű kamerát, a lenyűgöző kijelzőt vagy például az egyedi dizájnt. A tesztelők ezen idő alatt oszthatják meg tapasztalataikat online csatornáikon, ezért a későbbiekben különdíjakban is részesülhetnek.

 

„Felhasználóink a legnagyobb rajongóink. Úgy gondoljuk, ez egy izgalmas és egyedi módja annak, hogy idei legfontosabb mobilkészülékünket közelebb vigyük a közönségünkhöz" – mondta Juno Cho, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. „Az LG G4 sikerét már az indulást megelőzően a fogyasztók kezébe helyezzük, mert hisszük, hogy ők képesek a legjobban megítélni a felhasználói élményt, nem pedig a műszaki vagy sebességtesztek" – tette hozzá. 

 

A kampányban résztvevő országokból az érdeklődők a helyi LG-weboldalon vagy közösségimédia-oldalakon informálódhatnak a részvétel feltételeiről a következő napokban.

 

A kiválasztás szempontjai az egyes piacokon különbözhetnek.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük