EuroAstra

Legjobbak között végzett a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum az Iránytű kommunikációs versenyen

A Turizmus Trend szaklap által immár hagyományosan meghirdetett, a legjobb turisztikai marketing megoldásokat díjazó Iránytű 2015 turisztikai kommunikációs versenyen I. helyezést ért el a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum hirdetések kategóriában. Ebben az évben is nagyszámú, közel 60 darab nevezés érkezett a versenyre. A beérkező pályaműveket kreatív, marketing, illetve turisztikai szakemberekből álló, hattagú zsűri pontozta és értékelte.

A Turizmus Trend szaklap által immár hagyományosan meghirdetett, a legjobb turisztikai marketing megoldásokat díjazó Iránytű 2015 turisztikai kommunikációs versenyen I. helyezést ért el a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum hirdetések kategóriában. Ebben az évben is nagyszámú, közel 60 darab nevezés érkezett a versenyre. A beérkező pályaműveket kreatív, marketing, illetve turisztikai szakemberekből álló, hattagú zsűri pontozta és értékelte.

A nyertes pályamű, a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum által megrendelt és a szombathelyi Ercontur grafikai stúdió által kivitelezett molinó a fürdő régi kazánházának épületén lett elhelyezve. Mivel a létesítmény a fürdő felé vezető fő út mellett található, figyelemfelkeltő hirdetési felületként szolgál, a közel 160 m2-es ponyva pedig elfedi a kedvezőtlen megjelenésű épület homlokzatát is. A fotók és a grafikai kialakítás kiválóan megjeleníti, hogy a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum minden korosztály számára élményekkel teli és színvonalas szolgáltatást nyújt.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük