EuroAstra

Infotainment portált indított az IKO Digital

Szórakoztató, közvetlen, és informatív hírgyűjtő oldalt indított az IKO Digital Kft. Az IKO Media Group online divíziója a személyre szabott hírszolgáltatást kereső felhasználók felé kíván nyitni.

 

Szórakoztató, közvetlen, és informatív hírgyűjtő oldalt indított az IKO Digital Kft. Az IKO Media Group online divíziója a személyre szabott hírszolgáltatást kereső felhasználók felé kíván nyitni.

 

Szórakoztatva informáló tartalmakat kíván a magyar olvasók elé tárni a jövőben a Nuus.hu, az IKO Digital Kft. legújabb oldala. A szájt célcsoportját azok a fiatal hírfogyasztók adják, akik a világ dolgaival eleve tisztában vannak, és gyorsan megszerezhető pluszinfókat keresnek.

 

A kulcsszó a tudatosság: a szájton a felhasználó bejelentkezés után maga válogathatja össze az őt érdeklő témákat, így mindig képben lehet a számára fontos területek történéseivel, és a háttérben egy algoritmus segíti a mind pontosabb tartalom ajánlást.

 

Az új szájttal az IKO Digital online hírpiaci portfóliója bővült, ennek pedig a tudatos, modern gondolkodású felhasználókat célzó hirdetők is örülhetnek. Ők a fintech megoldások aktualitásait feldolgozó Fintechradar.hu mellett most már a Nuus.hu felületén is közvetlenül érhetik el potenciális ügyfeleiket az IKO Digital Sales csapata segítségével.

 

Az egyedi algoritmusú website-ot az IKO Digital készítette, a sales tevékenységét az IKO Digital sales végzi.

 

www.nuus.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük