A reklámanyagok visszagyűjtésével és azok újrahasznosításával oldja meg a lakóházak többéves problémáját a Feibra Kft. A cég „Rend a házban" programja magába foglalja mind a szórólapok kulturált és áttekinthető kihelyezését a társasházak előterében telepített új bemutató állványaival, mind a már érvényét vesztett kiadványok összegyűjtését és díjmentes elszállítását.
A reklámanyagok visszagyűjtésével és azok újrahasznosításával oldja meg a lakóházak többéves problémáját a Feibra Kft. A cég „Rend a házban" programja magába foglalja mind a szórólapok kulturált és áttekinthető kihelyezését a társasházak előterében telepített új bemutató állványaival, mind a már érvényét vesztett kiadványok összegyűjtését és díjmentes elszállítását.
A reklámanyagok visszagyűjtésével és azok újrahasznosításával oldja meg a lakóházak többéves problémáját a Feibra Kft. A cég „Rend a házban" programja magába foglalja mind a szórólapok kulturált és áttekinthető kihelyezését a társasházak előterében telepített új bemutató állványaival, mind a már érvényét vesztett kiadványok összegyűjtését és díjmentes elszállítását.
Fogyasztói társadalomban élünk, a reklámok bűvkörében. Ezek közül a házhoz hozott reklámanyagokat használjuk legtöbben, hiszen ezek nyújtják a legszélesebb körű információt számunkra egy-egy témában. Ha felújítjuk a lakást, vagy csak nagyobb bevásárlásra készülünk, otthon kényelmesen egy kávé mellett összehasonlítjuk a láncok kínálatát, majd saját szempontjaink alapján döntünk. A szórólapok megkímélnek minket, a szaladgálástól és attól a bosszúságtól, hogy valamit sokkal olcsóbban megszerezhettünk volna.
A vásárlás végeztével azonban a „mór" vagyis a szórólap, aki megtette kötelességét, feleslegessé válik. Ekkor lép színre a Feibra új „Rend a házban" programja.
A Feibra ezzel az új programmal nem vállal kevesebbet, mint a főváros évente közel 180 000 tonnányi reklámanyagának újrahasznosítását. Ez egy olyan egyedülálló újítás, melynek köszönhetően a reklámanyagok még pozitívabb fogadtatásra számíthatnak a fogyasztók körében. Ez pedig jó a hirdetőnek, jó terjesztőnek, és hát jó nekünk, hiszen amikor a lépcsőházban ebbe az új Feibrás szelektív papírgyűjtőbe helyezzük a már átnézett reklámanyagokat, kicsit nyugodtabb lesz a lelkiismeretünk, hogy tettünk valami jót, aminek következtében óvjuk a környezetünket és talán évente fejenként akár 3 fát is megmentettünk.
Bár sok kritika éri, a direkt marketing napjainkban az egyik leghatékonyabb és a lakosság által folyamatosan használt reklám- és kommunikációs eszköz. Felmérések bizonyítják, hogy a postaládákba érkező reklámanyagokat a lakosság 83 százaléka elolvassa, több mint 67 százaléka felviszi lakásába, 53 százaléka pedig annak hatására választ és vásárol.
Nemzetközi hálózat részeként a Feibra Kft. 18 éve foglalkozik egész Magyarország területén nyomtatott reklámanyagok, szórólapok, termékminták közvetlen lakossági terjesztésével. Országos logisztikai rendszere, 220 budapesti és 1600 vidéki terjesztőre, valamint közel félszáz ellenőrre épül. A piacvezető Feibra 2008. év végéig több mint 1 milliárd reklámanyagot fog terjeszteni. Ez az év minden napján 2,8 millió darab avagy 74 tonna reklámanyag célba juttatását jelenti.
A „Rend a házban" Feibra-program példa arra, hogy kell működnie egy olyan XXI. századi cégnek, mely előretekint és felelősséget vállal a munkájáért a jelenben, a jövőért. A program a közbiztonságot is erősíti, hiszen a szerződések keretében van felelős, és a reklám terjesztők, hasonlóan a postásokhoz adott körzeten belül állandóak, és legálisan a haáztól kapott kulccsaé vagy kóddal járnak be, egyenruhában jól felismerhetőek, hasonlóan a postásokhoz.
A Feibra Kft-t 1990-ben alapították, a 35 éve működő osztrák Feibra Gmbh. leányvállalataként. 2005 októberében a Feibra Kft. az Osztrák Posta Csoport tagja lett. A Feibra Kft. felhasználva a nemzetközi postai szolgáltatóban rejlő lehetőségeket és tapasztalatokat, figyelembe véve a minőséget, az innovációban rejlő erőt és a pénzügyi biztonságot folyamatosan erősíti piaci pozícióját.