Átöltözött a NetPincér.hu – Designt váltott Magyarország piacvezető ételrendelési oldala
2 perc olvasásTöbb, mint 2.000.000 pizzarendelés tapasztalata látható viszont a http://www.netpincer.hu/ megújult oldalán. Az új vásárlókat átláthatóbb navigáció, a visszatérőket pedig gazdagabb funkcionalitás fogadja.
Több, mint 2.000.000 pizzarendelés tapasztalata látható viszont a http://www.netpincer.hu/ megújult oldalán. Az új vásárlókat átláthatóbb navigáció, a visszatérőket pedig gazdagabb funkcionalitás fogadja.
Gondolatolvasás – talán ezzel a szóval lehetne jellemezni a szemkamera teszteket, amelyet szintén felhasználtunk a fejlesztés során. Ezzel a technológiával nem csak látjuk, hanem egyszerűen előre kitaláljuk hogyan rendelnek nálunk az emberek." – Perger Péter véleménye szerint a bejövő emberek 3-5 másodperc alatt döntik el, hogy továbblépnek-e a tartalmi aloldalakra. Éppen ezért fontos, hogy szinte a felhasználó helyett gondolkozzunk."
A bevezetett újítások egy része lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy az étlapokból kiemeljék azokat az ételeket amelyeket szeretnek, s eltüntessék azokat, amelyeket nem. Ezzel párhuzamosan a NetPincér.hu már abban is segít nekünk, hogy melyek a mások által legkedveltebb ételek egy-egy kiválasztott étteremnél.
Másik érdekesség, hogy egy irodában gyakori, hogy egymásnak kiabálnak a kollégák, hogy ki mit szeretne rendelni. A csoportos rendelésnél csak egy ember indítja el a hajtóvadászatot az ebéd és kollégák után. Miután mindenki kiválasztotta mit szeretne enni, utána a rendelés elindítója fejezi be a rendelési folyamatot. A csoportos rendelésnél mindenki látja mennyiért rendelt, s elég a rendelés elindítójának regisztrációval rendelkeznie.
A mostani designváltás csak az első lépés a NetPincér.hu intenzív fejlesztései listáján, ahol a következő lépések a mobil platform és az internetes tévé irányába vezetnek. A végcél természetesen az, hogy a virtuális pincér bárhol és bármikor az emberek segítségünkre legyen az aznapi ebéd vagy vacsora kiválasztásában.