„Happy Health – Az üvegcsomagolás tisztább és biztonságosabb”
A fogyasztók a természetes megoldásokat részesítik előnyben, így nem meglepő, hogy az üvegből készült cumisüvegek iránt újra megnőtt a kereslet. Az üveg mindent eredeti formájában és minőségében őriz meg, miért választanánk hát mást?
A fogyasztók a természetes megoldásokat részesítik előnyben, így nem meglepő, hogy az üvegből készült cumisüvegek iránt újra megnőtt a kereslet. Az üveg mindent eredeti formájában és minőségében őriz meg, miért választanánk hát mást?
Az üveg gyártók világszerte növekvő érdeklődésről számolnak be, hisz a műanyagpalackokban, cumisüvegekben és konzervdobozokban is megtalálható BPA vegyi anyag egészségügyi hatásaival kapcsolatban egyre növekszik az emberek aggodalma. Az említett anyag hatásairól szóló adatok és tények begyűjtése folyamatban van, a feltehetőleg káros hatásokról szóló viták még korántsem zárultak le, az édesanyák azonban már több országban is a tettek mezejére léptek.
Évtizedekkel ezelőtt az üveg cumisüvegeket törhetetlen műanyagra cserélték, most azonban az üveg újra visszatér. Az üvegből készült cumisüvegek iránt megnövekedett kereslet az észak-amerikai székhelyű O-I üveg csomagolóanyag gyártó vállalatot is meggyőzte, így húsz év szünet után ismét gyártani kezdte a cumisüvegeket. A növekvő kereslet Európában is megfigyelhető, hisz a fogyasztók mindenhol a legbiztonságosabb megoldást igyekeznek választani.
Az üveg jó hírnevére több mint egy évszázad alatt szolgált rá, biztonságos, természetes anyag, a csecsemőtáplálásban is megbízható segédeszköz. Olyan egyszerű összetevőkből áll, mint a homok, a nátrium-karbonát és a mészkő. Az üveg vegyi anyag-mentes, kémiailag teljesen semleges, nem áteresztő, így nincs esély arra, hogy bármilyen káros anyag kioldódjon a csomagolásból a termékbe és befolyásolja a tárolt élelmiszer vagy ital minőségét. Az ember által előállított egyetlen olyan anyag, mely akárhányszor újrahasznosítható minőségbeli vagy tisztasági károsodás nélkül. Az üveg már bizonyított: édesanyák generációinak bizalmát birtokolja.
Dominique Tombeur az O-I európai marketing és kommunikációs elnöke, Európa egyik vezető üvegszállítója a következőket nyilatkozta: „Tény, hogy a csecsemők táplálására a szoptatás a leginkább megfelelő, azonban tisztában kell lennünk azzal is, hogy sok édesanya nem tudja gyermekét természetes módon táplálni, nekik már a kezdetektől biztonságos segítségre van szükségük."
A modern fogyasztók organikus, egészséges és természetes ételek és italok iránti igénye is ösztönözte a gyártókat, hogy visszatérjenek az üvegpalackok előállításához, különösen az organikus változathoz. Viivika Remmel az O-I európai élelmiszeripari szektorának marketing igazgatójának a következő a véleménye: „Az üvegbe csomagolt étel és ital megőrzi természetességét. Miért is választanánk más csomagolóanyagot?"
http://baby.eu.o-i.com/ (angol nyelvű).