A minőség íze
2 perc olvasásA Pápai Hús Zrt. az idei élelmiszeripari kiállításon, az IFE – Foodapest-en mutatta be új termékcsaládjait. A cég idén a „Sült prágai sonka" termékkel Magyar Termék Nagydíjat nyert. Legfőbb célkitűzésük, hogy az 1913-ban alapított egykori kisipari céget a jövőben megtarthassák a városnak és a széles fogyasztóközönségnek.
A Pápai Hús Zrt. az idei élelmiszeripari kiállításon, az IFE – Foodapest-en mutatta be új termékcsaládjait. A cég idén a „Sült prágai sonka" termékkel Magyar Termék Nagydíjat nyert. Legfőbb célkitűzésük, hogy az 1913-ban alapított egykori kisipari céget a jövőben megtarthassák a városnak és a széles fogyasztóközönségnek.
A kiállításon dr. Lóránth Tibor vezérigazgató tájékoztatta a sajtó képviselőit. Szót ejtett a gondokról és az eredményekről. Utóbbiak között arról, hogy a Magyar Termék Nagydíj mellett két termékük a Kiváló Magyar élelmiszer védjegyet is elnyerte. Az IFE-Foodapest alkalmából mutatták be új fejlesztéseiket, a minőség és az egészséges életmód iránti elkötelezettség jegyében.
A Pápai Hús Zrt. árúinak értékesítése a kereskedelem teljes vertikumát lefedi. Jelen vannak az egész ország területén, a jelentősebb áruházláncokban, a nagy- és kiskereskedelem egységeiben.
A vezérigazgató legfőbb célként jelölte meg, hogy belső átszervezéssel, a hatékonyság növelésével, intenzív termékfejlesztéssel, erőteljes marketinggel és vevőcentrikus kereskedelempolitikával tegyék versenyképesebbé a céget, a jelenlegi dolgozói létszám megtartása mellett. A jelenlegi létszám több mint 1300 fő, így összességében 2200 család megélhetése függ a cég működésétől. Idén Budapesten nagykereskedelmi egységet, a Wesselényi utcában és Veszprémben boltokat nyitottak. További új üzleteket terveznek a jövőben Ajkán, Várpalotán, Szombathelyen is.
2008 év elején a termékfejlesztési program keretében további újdonságokat terveznek megjelentetni a piacon, az élelmiszertudomány legújabb eredményeinek felhasználásával.
Tausz Anikó