Kristálydíszes Szentkirályi palackok
4 perc olvasásÚjabb termékkel bővül az innovatív megoldásairól is ismert Szentkirályi Ásványvíz Kft. palettája: Swarovski kristályokkal díszített palackokat hoz forgalomba december közepén a cég. A limitált szériában készült Szentkirályi szénsavmentes ásványvízzel töltött üvegek – a sSzentkirályi felirat van kristályokkal díszítve – néhány hazai és külföldi szálloda és kiemelt étterem mellett a cég – ezen új termékkel debütáló – webáruházában is megvásárolhatók, 0,25 literes kiszerelésben. A prémiumtermék fejlesztésére a világon már több ásványvíz-forgalmazó meglévő, hasonló exkluzív kivitele ösztönözte a Szentkirályit.
Újabb termékkel bővül az innovatív megoldásairól is ismert Szentkirályi Ásványvíz Kft. palettája: Swarovski kristályokkal díszített palackokat hoz forgalomba december közepén a cég. A limitált szériában készült Szentkirályi szénsavmentes ásványvízzel töltött üvegek – a sSzentkirályi felirat van kristályokkal díszítve – néhány hazai és külföldi szálloda és kiemelt étterem mellett a cég – ezen új termékkel debütáló – webáruházában is megvásárolhatók, 0,25 literes kiszerelésben. A prémiumtermék fejlesztésére a világon már több ásványvíz-forgalmazó meglévő, hasonló exkluzív kivitele ösztönözte a Szentkirályit.
„A Swarovski kristályokkal kirakott palackot izgalmas próbálkozásként karácsonyi ajándéknak szántuk kiemelt partnereinknek. Ám az ötlet túlnőtt az eredeti terveken és a világ egyik legrangosabb kristályával díszített palackokat (bizonyos kiemelt helyeken) értékesíteni is fogjuk" – mondta Balogh Levente, az ötletgazda ügyvezető. Majd hozzátette, hogy a mindössze 1000 példányban forgalomba kerülő üveg címkéjén a Szentkirályi márkanevet 47 db 2 mm átmérőjű kristály díszíti. A Swarovski kristályok egyedisége egyébként többek között abban rejlik, hogy csak ez a cég tudja a kristályokat 14 oldalra csiszolni – ezért az ilyen kövekkel díszített tárgyak némelyike égbeszökő árért kel el.
A sötétkék bársonyzsákba csomagolt kristálypalackok december közepétől megrendelhetők a Szentkirályi Ásványvíz Kft. webáruházában (http://www.szentkiralyi.hu/ ), bruttó kiskereskedelmi áruk pedig 2.950 forint lesz. A hazai piacvezető ásványvízmárka kedvelői a nyár óta ezzel a prémium termékkel (a rágó és az oxigénnel dúsított ásványvíz után) a harmadik különleges Szentkirályi fejlesztéssel találkozhatnak.
A Szentkirályi palackjait az idén tavasszal már elismerték a szakértők Párizsban, a MONDIAL SPA & BEAUTÉ egészség és szépség témakörben megrendezett nemzetközi eseményen, ahol a szakkiállítás innovációs díját hozták el a 0,33 és 0,75 literes „gasztro" kiszerelésű üvegpalackok.
A Swarovsk céget a XIX. században Ausztriában alapította a cseh származású Daniel Swarovski, és azóta is 100 %-os családi tulajdonban van; jelenleg az 5. generáció irányítja. 16 000 alkalmazottal dolgoznak, a világon 150 különböző országba szállítják termékeiket – részben csiszolt kristály formájában, részben késztermékként. A legkülönbözőbb iparágak használják a „köveket" dekorációs célokra, így a textil- és papíriparban, a belső építészetben, vagy a csilláralkatrészek vagy a saniter áruk gyártói, stb. A Swarovski cég a kristályokat rendkívül sokféle formában, színben és méretben gyártja az előzőekben említett iparágakban tevékenykedő üzleti partnerei számára.
A Szentkirályi Ásványvizet 1994 óta – akkor még a Vitapress Kft., ma már az ásványvíz nevét viselő kft. neve alatt – forgalmazzák Magyarországon. Az indulás után négy évvel, az ásványvíz 1998-ban elnyerte a FOODAPEST Sikerdíjat. A cég már akkor is jelentős növekedésre tett szert az piacon, de később, a 2002. évi közel 4 millió db ásványvíz eladása is még veszteséget termelt. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. megalakulásának évében, 2003-ban már 10,5 millió darab palackot értékesítettek itthon, de az igazi áttörést a 2004-es párizsi Aqua Expo-n, a szénsavmentes kategóriában, a legjobb külföldi ásványvíznek járó Eauscar-díj jelentette. Ebben az évben a cég elnyerte még az Arany Tallér díjat, a jó ügyek pártfogásáért a Szent Miklós Emlékérmet és egy újabb FOODAPEST elismeréssel is gazdagodott. 2005-ben a cég újra Eauscar-díjban részesült a rózsa- és gyógynövény-kivonatokkal ízesített ásványvizével. 2005 tavaszán Magyarországon a szénsavmentes ásványvízpiacon az értékesített mennyiség alapján lett piacvezető, ugyanezen év őszén pedig az összes értékesített mennyiség alapján jutott a hazai eladások csúcsára – a piacvezető márka címmel azóta is büszkélkedő márka. A fogyasztói hűség bizonyítékaként 2006 után 2007-ben is elnyerte a Reader's Digest Legmegbízhatóbb Márka díját.