Az UPC hazai telco tenderét az Arcus Interactive Group nyerte
2 perc olvasásA UPC Magyarország 2009-es tenderén hét meghívott ügynökség közül az Arcus Interactive Group nyerte el az integrált távközlési szolgáltató interaktív ügynökségi megbízatását. Együttműködésük online stratégiai, kreatív, gyártási, média-tervezési és vásárlási, keresőhirdetési és alkalmazás-fejlesztési feladatokra, tehát komplex, átfogó interaktív tervezésre és megvalósításra terjed ki, összhangban az offline kommunikációs stratégiával.
A UPC Magyarország 2009-es tenderén hét meghívott ügynökség közül az Arcus Interactive Group nyerte el az integrált távközlési szolgáltató interaktív ügynökségi megbízatását. Együttműködésük online stratégiai, kreatív, gyártási, média-tervezési és vásárlási, keresőhirdetési és alkalmazás-fejlesztési feladatokra, tehát komplex, átfogó interaktív tervezésre és megvalósításra terjed ki, összhangban az offline kommunikációs stratégiával.
Magyarország vezető televíziós, szélessávú internet- és telefonos („triple play") szolgáltatója 2008 végén digitális tendert írt ki. A komplex feladat megoldását az Arcus Csoport három üzletága, az Arcus Comm, Arcus Media és Arcus Search együttműködése adta, így az általános interaktív kommunikációs feladatokat, valamint a webes felületekkel (upc.hu, upclive.hu és videogizmo) kapcsolatos megbízást az Arcus Interactive Group nyerte.
Bósza Zsolt, az Arcus Comm vezetője szerint a UPC innovatív törekvésének olyan ügynökség tud megfelelni, amely folyamatos, interaktív kapcsolatban áll a piaccal, és megbízója előfizetőivel. „A UPC rugalmas, és eredmény-centrikus megbízó. Ezért biztos vagyok abban, hogy még a válság által sújtott gazdasági helyzetben is, egész évben összehangoltan és hatékonyan fogunk tudni együttműködni, médiától a kreatívig, a keresőmarketingtől a gyártásig."