Személyes ügyfélszolgálati iroda a Déli pályaudvaron is
2 perc olvasásA MÁV-START Zrt. 2009. február 23-án hétfőn a budapesti Déli pályaudvaron nyitja meg következő személyes ügyfélszolgálati irodáját. A belföldi és nemzetközi pénztárak között kialakított helyiségben hétköznaponként 6-20 óráig várják az érdeklődőket. Az ügyfélszolgálat munkatársai idegen nyelven is készséggel adnak felvilágosítást belföldi és nemzetközi utazási és turisztikai információk kapcsán, illetve lehetőség nyílik az utaspanaszok azonnali kezelésére is.
A MÁV-START Zrt. 2009. február 23-án hétfőn a budapesti Déli pályaudvaron nyitja meg következő személyes ügyfélszolgálati irodáját. A belföldi és nemzetközi pénztárak között kialakított helyiségben hétköznaponként 6-20 óráig várják az érdeklődőket. Az ügyfélszolgálat munkatársai idegen nyelven is készséggel adnak felvilágosítást belföldi és nemzetközi utazási és turisztikai információk kapcsán, illetve lehetőség nyílik az utaspanaszok azonnali kezelésére is.
A Személyszállító Vasúttársaság a tavalyi évben kezdte el a személyes ügyfélszolgálati hálózat kialakítását és bővítését, az utasok komplexebb kiszolgálása érdekében. Elsőként a Keleti pályaudvaron találkozhattak az új iroda szolgáltatásaival az utasok, majd a miskolci pályaudvaron nyitott személyes ügyfélszolgálat. A Déli pályaudvar után, várhatóan Szolnokon nyit majd a következő iroda.