Az Est Media Group értékesíti Magyarországon a Facebook bannereit
2 perc olvasásAz Est Media Group (EMG) értékesíti áprilistól a Facebook bannereit Magyarországon – erről állapodott meg Blake Chandlee, a világ legnépszerűbb közösségi portáljának európai kereskedelmi igazgatója és Kádár Tamás, az EMG ügyvezető igazgatója.
Az Est Media Group (EMG) értékesíti áprilistól a Facebook bannereit Magyarországon – erről állapodott meg Blake Chandlee, a világ legnépszerűbb közösségi portáljának európai kereskedelmi igazgatója és Kádár Tamás, az EMG ügyvezető igazgatója.
A világ legnépszerűbb közösségi oldala, a Facebook egy ideje magyar nyelven is elérhető. Az interaktív, szórakoztató funkciókkal gazdagított hálózat egyre feljebb kerül a magyar fiatalok által frekventált honlapok rangsorában: eddig közel 200.000 hazai felhasználó csatlakozott a 170 milliós nemzetközi közösséghez, és a tábor napról-napra dinamikusan növekszik.
„Ahogy közönségünk folyamatosan növekszik a közép-kelet európai régióban, például Magyarországon, örömmel teremtünk olyan kiemelt kapcsolatokat, melyek erősítik kereskedelmi jelenlétünket a helyi piacokon. Az EMG-vel létrejött együttműködés is ezt a stratégiát tükrözi: hozzáértésük és erős jelenlétük a magyar piacon értéket jelent hirdetőink, végeredményben pedig a fogyasztóink számára, hiszen a hirdetés a helyi kultúrához és érdeklődéshez kapcsolódik." – nyilatkozta Blake Chandlee, a Facebook európai kereskedelmi igazgatója.
„Úgy látjuk, az iwiw jelentős konkurenciát kapott a Facebook személyében. Az EMG portfóliójában a Facebook ezért (is) kiemelt jelentőséggel fog szerepelni. A jelen gazdasági körülmények között minden hirdető számára egyértelműen vonzó megoldást fogunk tudni nyújtani az ár/érték arány szempontjából kiemelten hatékony felületekkel." – mondta Kádár Tamás, az EMG ügyvezető igazgatója.