Legújabb európai reklámkampánya részeként a T-Mobile nagyszabású közös éneklést szervezett London központjában
3 perc olvasásA T-Mobile 2009. április 30-án, csütörtök este nagyszabású rendezvényt szervezett London központjában, ahol hatalmas tömeg énekelt együtt a cég legújabb európai reklámkampányának részeként. A reklámfilmet a T-Mobile hét európai piacán – az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Magyarországon, Horvátországban, a Csehországban, Macedóniában és Montenegróban – mutatják be röviddel a kiválasztott országokban lebonyolított forgatást követően.
A T-Mobile 2009. április 30-án, csütörtök este nagyszabású rendezvényt szervezett London központjában, ahol hatalmas tömeg énekelt együtt a cég legújabb európai reklámkampányának részeként. A reklámfilmet a T-Mobile hét európai piacán – az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Magyarországon, Horvátországban, a Csehországban, Macedóniában és Montenegróban – mutatják be röviddel a kiválasztott országokban lebonyolított forgatást követően.
"Örülök, hogy a T-Mobile április 30-ai londoni eseménye ismét megmutatta, hogy a közös élmények révén közelebb kerülhetünk egymáshoz, és az átélt pillanatokat milyen jó megosztani másokkal is. Fantasztikus volt látni, hogy a Trafalgar téren Pink vezényletével közel 13 ezer ember énekelt együtt, olyanok, akik legtöbben akkor és ott találkoztak először. A londoni "karaoke koncert" jól érzékelteti a T-Mobile közösségi élményeket fókuszba helyező koncepcióját, az "Együtt.Veled" lényegét és mondanivalóját. Azt remélem, hogy törekvésünk, miszerint közelebb hozzuk az embereket, nem kizárólag csak előfizetőink körében talál támogatásra. A londoni éneklésről készült 4 perces film egy részletét éppen ezért az élmények megosztását megkönnyítő új MédiaMánia díjcsomagok reklámfilmjében vasárnap óta bárki láthatja a magyarországi tévéadókon" – mondta el az esemény kapcsán Winkler János, a T-Mobile vezetője.
Az új reklámfilmben ezrek énekelnek együtt egy nagyszabású karaoke rendezvényen a londoni Trafalgar téren. Az eseményt 24 kamera rögzítette a közönség reakcióit is megörökítve. A rendezők több mint kétezer mikrofont osztottak ki a résztvevők között és az egyes klasszikus karaoke darabok szövegét hatalmas vetítőkön mutatták be. A rendkívüli kórus előadásának hatására a Trafalgar tér forgalma teljesen leállt, amikor a a járókelők csatlakoztak a bemutatott dalok – köztük a Summer Nights és a Is this the way to Amarillo – előadásához. Pink, a nemzetközi popsztár is csatlakozott a tömeghez és a hallgatóság legnagyobb meglepetésére három számot elénekelt, köztük – számára első alkalommal – a Hey Jude című dalt, hozzájárulva a jelen lévők számára amúgy is felejthetetlen, többek által mobiltelefonon a barátaikkal is megosztott élményhez.
Pink, a posztár, így nyilatkozott az eseményről: "Fantasztikus élmény! London központjában mindenki együtt énekelt: hihetetlen! Nagyon izgalmas volt, hogy egy ilyen nagyszabású esemény részese lehettem, és hogy ezt ilyen sok emberrel oszthattam meg. Alig várom, hogy bemutassák."
A 'Sing-along' a T-Mobile anyavállalata, a Deutsche Telekom által 2008 közepe óta folytatott, "Együtt. Veled" márkaüzenet megerősítésére indított reklámkampány sorozat legújabb része. E körbe tartozik a brit tehetségkutató műsor, a "Britain's Got Talent" győztesével, Paul Potts-szal alkotott indító reklámfilm, amelyet Németországban 2008 második felében sugároztak, a 2009 februárja óta 8 európai országban sugárzott "Rain of Flowers" (virágeső) kampány, és az Egyesült Királyságban 2009 eleje óta sugárzott Dance Ad (táncreklám) kampány.
A teljes produkció videója megtekinthető:
http://www.youtube.com/watch?v=kHdJR6iUBFM&feature=channel_page