Bemutatkozik az F&F idei őszi-téli kollekciója
3 perc olvasás2009. október 2-tól valamennyi Tesco hipermarketben nagyszabású kabátakciót hirdet az áruházlánc: az új modellekre, a gyermek- és felnőtt kabátokra egyaránt 30 százalékos kedvezményt adnak ebben a két hétben. Érdemes már most felkészülni a hideg hónapokra, és előszezoni áron beszerezni a legfrissebb divat szerinti télikabátokat.
2009. október 2-tól valamennyi Tesco hipermarketben nagyszabású kabátakciót hirdet az áruházlánc: az új modellekre, a gyermek- és felnőtt kabátokra egyaránt 30 százalékos kedvezményt adnak ebben a két hétben. Érdemes már most felkészülni a hideg hónapokra, és előszezoni áron beszerezni a legfrissebb divat szerinti télikabátokat.
A Tesco október 2-tól, péntektől segít abban, hogy mindenki alaposan felkészülhessen az előttünk álló hideg időszakra, és divatosan vághasson neki az őszi és téli hónapoknak. Október 15-éig minden téli kabát 30 százalékos kedvezménnyel érhető el az áruházlánc üzleteiben, hogy a szokásosnál is kedvezőbb áron ruházhassák fel magukat és gyermeküket a vásárlók. A kínálatban a Tesco által forgalmazott Cherokee és F&F márkák kiváló minőségű, ugyanakkor igen kedvező árú termékeinek széles választéka található meg.
Az F&F ugyanis nem csak a felnőttekre gondol, hanem a család fiatalabb tagjaira is. A pár hónapos csecsemőktől egészen a tinédzser korú gyermekekig minden korosztály számára terveznek kényelmes, bőrbarát anyagból készülő divatos és sportos darabokat. Az F&F 2009-es téli gyermekkollekciója is október 2-ától érhető el a Tesco hipermarketekben. A szezon eleji 30 százalékos kedvezmény természetesen a gyerekkabátokra is érvényes.
A Tesco által forgalmazott ruházati termékek mindig megfelelnek a legfrissebb divatnak. A mostani kabátvásáron kívül rendszeresen szerveznek szezonzáró akciókat, amikor akár 70 százalékos kedvezménnyel is megvásárolhatók a kifutó termékek. A kiárusítást követően megmaradt termékeket az áruházlánc támogatási politikájával összhangban évente több tíz millió forint értékben adományozza rászorulóknak, együttműködve különböző alapítványokkal, szervezetekkel.
Az Angliában 2001-ben debütált F&F ruházati márka 2008-ban vált elérhetővé a magyar vásárlóközönség számára a Tesco hipermarketekben. Angliában a 10 legnépszerűbb ruhamárkák között tartják számon az F&F divatház kollekcióit, melyeket a legfrissebb trendek inspiráltak, hiszen megfizethető áron kínálnak a család valamennyi tagja számára igazán divatos darabokat.