EuroAstra

Mellrák elleni összefogást támogat az Energizer és a Wilkinson

eh 0.thumbnail 

Idén ismét mellrák ellenes kampányba fogott az Energizer és a Wilkinson.  A két márkát forgalmazó Energizer Magyarország Kft. felelős vállalatként a tavalyi sikeres kampánya után ebben az évben is beszállt a nemzetközi mellrák elleni kampányba, hogy a Pink promócióval segítse partnere, az Egészség Hídja Összefogás Egyesület munkáját. A kór korai felismerésére és gyógyíthatóságára hívja fel a figyelmet.

eh 0.thumbnail 

Idén ismét mellrák ellenes kampányba fogott az Energizer és a Wilkinson.  A két márkát forgalmazó Energizer Magyarország Kft. felelős vállalatként a tavalyi sikeres kampánya után ebben az évben is beszállt a nemzetközi mellrák elleni kampányba, hogy a Pink promócióval segítse partnere, az Egészség Hídja Összefogás Egyesület munkáját. A kór korai felismerésére és gyógyíthatóságára hívja fel a figyelmet.

Az Energizer a társadalmi felelősségvállalás jegyében eddig is sokat tett a környezetért:  az elmúlt években vezető szerepet vállalt azért, hogy megszűnjön az elemekben a nehézfémek felhasználása, valamint tevékenyen részt vesz a használt elemek és akkumulátorok visszagyűjtésében. A tavalyi év után pedig idén ismét részt vállal a mellrák elleni küzdelemben is.

A mellrák élete során minden tizedik nőt érinti, 3%-uk pedig életét is veszti miatta, pedig a betegség korai stádiumában is felismerhető és idejében felismerve jól gyógyítható.  Az augusztus elejétől október végéig tartó kampány fő üzenete, hogy rendszeres önvizsgálattal megelőzhető a nagyobb baj.

A rózsaszín szalag már több mint két évtizede jelképezi a mellrák elleni küzdelmet és a reményt. A Wilkinson női borotvái színvilágukban is jól illeszkednek a kampányhoz. A promóció időtartama alatt a borotvák hátoldalán tájékoztató füzet található, amelyből a nők a mellönvizsgálat helyes módszerét sajátíthatják el.  Az Energizer pedig a kampány alkalmából különleges, rózsaszín elemeket dobott piacra, amelyek forgalmazásából befolyó bevételéből – a borotvákhoz hasonlóan – a vállalat támogatja az Egészség Hídja Összefogás Egyesületet.

A Wilkinson a kampány során azt szeretné elérni, hogy a nők az önvizsgálatot ugyanúgy a hétköznapi igényesség részének tekintsék, akárcsak a szőrtelenítést. Az Energizer és a Wilkinson nyereményjátékot is hirdetett, amelynek fődíja teljes körű nőgyógyászati szűrővizsgálat öt hölgy számára.

A kampány csúcspontja az 2010. október 2-i Rózsaszín Hídséta volt, ahol az Összefogás arcai Sebestyén Márta és Detre Diána, a rendezvény díszvendége Olivia Newton-John, az amerikai nagykövet asszony, Schmitt Pálné Makray Katalin, Makány Márta, és sok száz érdeklődő mellett az Energizer és a Wilkinson is részt vett. A sétán a nagy tömeg a Légierő Zenekar vezetésével vonult át a rózsaszín Lánchídon, jó hangulatban, rózsaszín lufikkal és elemlámpákkal.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük