Percenként 14 eladott ThinkPad
3 perc olvasásA Lenovo bejelentette, hogy ThinkPad eladásainak száma ebben a hónapban meghaladta a 60 milliót. A hazai vállalat ezt egy budapesti szaküzlet megnyitásával ünnepelte.
A Lenovo bejelentette, hogy ThinkPad eladásainak száma ebben a hónapban meghaladta a 60 milliót. A hazai vállalat ezt egy budapesti szaküzlet megnyitásával ünnepelte.
Világszerte több mint 14 ThinkPad laptopot adnak el percenként. Ez a tény is hozzájárul ahhoz, hogy a Lenovo ma már a leggyorsabban növekvő számítógépgyártó. A jól ismert ThinkPad-ek 18 éves történetük során számos úttörő megoldással jelentek meg a piacon, ilyen többek között az első cseppálló billentyűzet vagy a rollcage-váz, mely egyedülálló stabilitást nyújt a gépeknek. A vállalat továbbra is elkötelezett az innovációk iránt, így bejelentette, hogy gépeinek grafikai teljesítményét NVIDIA Optimus technológiával emeli még magasabb szintre a ThinkPad T410, a T410s illetve a T510 modellek esetében.
„A ThinkPad-ek hosszú ideje az innováció és a kiváló minőség védjegyei, közel két évtizede képviselik a megbízhatóságot az üzleti életben a világ minden táján" – mondta el Gottlieb István, a Lenovo magyarországi vezérigazgatója. „A ThinkPad-ek tervezésekor messzemenőkig a minőségre, megbízhatóságra és a teljesítményre helyezzük a hangsúlyt. Ez az innovációk iránti elkötelezettségünk a jövőben is meg fog nyilvánulni minden egyes további ThinkPad modell tervezése során."
Rekorder az innováció terén
Több mint 2000 dizájn díjjal a hátuk mögött, a ThinkPad-ek meghatározó szerepet játszottak a laptopok megreformálásban, és megváltoztatták az emberek számítógépekhez való viszonyát. A márka híres elsőségei:
- – az első modern laptop az űrben
- – az első cseppálló billentyűzet
- – az első beépített CD-ROM
- – az első beépített DVD-ROM
- – az első beépített vezeték nélküli kapcsolat
- – az első beépített biztonsági alrendszer
- – az első beépített ujjlenyomat olvasó
- – az első két képernyős hordozható munkaállomás
Rekord magas pontszám a minőségre és megbízhatóságra
A TBR (Technology Business Research) negyedévente vizsgálja az üzleti laptopok megítélését. Kutatásaiba 500 IT döntéshozót von be kis- és középvállalkozói oldalról éppúgy, mint a legnagyobb cégektől. Az ő értékelésük alapján a ThinkPad-ek 2010 második negyedévében immár ötödik egymást követő alkalommal értek el első helyezést a „Vállalati informatikai eszközökre vonatkozó vásárlási szokásokat és fogyasztói elégedettséget" vizsgáló tanulmányban (Corporate IT Buying Behaviour and Consumer Satisfaction). A megkérdezettektől a ThinkPad-ek kapták a legmagasabb pontszámot a gépek minősége és megbízhatósága mellett a telefonos támogatásra, a javítási időre, és az általános elégedettségre.
Új hazai szaküzlet
Gottlieb István az október 25-i megnyitó ünnepségen elmondta, hogy az üzlet megnyitásával a Lenovo célja, hogy termékeit, innovációit még közelebb hozza a fogyasztókhoz, újabb találkozási pontokat teremtve számukra. A szaküzletben egyaránt kaphatóak a Lenovo ThinkPad illetve az IdeaPad termékcsalád tagjait.