A Mio navigációs világa címmel Mio-játék indul a Facebookon
A Mio Technology, (PND – Portable Navigation Device) 2010. november 4-én a Mio hivatalos Facebook rajongói oldalán elindította első Facebook-játékát, amely a Mio navigációs világa (Mio Navigation World) címet viseli. A játék megtestesíti a Mio márka üzenetét, mivel arra buzdítja a felhasználókat, hogy egyszerűen és szabadon felfedezzék és megtapasztalják az őket körülvevő világot.
A Mio Technology, (PND – Portable Navigation Device) 2010. november 4-én a Mio hivatalos Facebook rajongói oldalán elindította első Facebook-játékát, amely a Mio navigációs világa (Mio Navigation World) címet viseli. A játék megtestesíti a Mio márka üzenetét, mivel arra buzdítja a felhasználókat, hogy egyszerűen és szabadon felfedezzék és megtapasztalják az őket körülvevő világot.
A játék keretén belül a felhasználók most még jobban megismerhetik Spanyolországot, mivel a legtöbb Mio-rajongó ide szeretne ellátogatni, a Dél-Afrikai Köztársaságot, ahol a 2010-es labdarúgó világbajnokságot rendezték, valamint a Mio márka otthonát, Tajvant is. A játékosok virtuálisan körbeutazhatják ezeket az országokat, és megtekinthetik legfőbb nevezetességeiket, így például a johannesburgi Maropeng látogatóközpontot, a spanyol San Fermin fesztivált vagy a Tajvanban található 101 emeletes felhőkarcolót, a Taipei 101-et. Azok, akik sikeresen végigjátsszák a játékot, részt vehetnek a nyereménysorsoláson, és övék lehet a limitált kiadású, 2 GB-s Mio Spirit pendrive.
A Mio egyúttal arra kéri a játék résztvevőit, hogy nevezzék be kedvenc országukat és annak nevezetességeit is a játékba, mivel a legnépszerűbb országok szerepelni fognak a „Mio Navigation World" későbbi verzióiban.