Egyre értékesebb a szolgáltatási szektor a Xerox számára
2 perc olvasás
Szolgáltatásai bővítésére és a technológiai fejlesztésekre összpontosít a jövőben a Xerox annak érdekében, hogy a vállalat tovább erősíthesse pozícióit a világpiacon, és hatékonyan, naprakészen ki tudja szolgálni a változó felhasználói igényeket.
Szolgáltatásai bővítésére és a technológiai fejlesztésekre összpontosít a jövőben a Xerox annak érdekében, hogy a vállalat tovább erősíthesse pozícióit a világpiacon, és hatékonyan, naprakészen ki tudja szolgálni a változó felhasználói igényeket.
2010-ben a Xerox a 2009-es eredményekhez képest 3%-kal növelni tudta bevételeit, amely így 22 milliárd dollárra nőtt. A vállalat nyeresége ezzel párhuzamosan 9,6 %-ra emelkedett. Ugyanakkor a tavalyi év legnagyobb üzleti szenzációjának számított az ACS felvásárlása, amelynek révén a Xerox a világ vezető üzletifolyamat– és dokumentumkezelési megoldásokat kínáló vállalata lett. Az akvizíciónak köszönhetően az együttműködésekből eddig már több mint 100 millió dollár folyt be. Ursula Burns, a Xerox elnöke most közzétett elemzésében arra is rámutatott, hogy a vállalat bevételei ma már 50 százalékban szolgáltatásokból származnak, ami a két évvel ezelőtti értékek megduplázódását jelenti. Mindeközben a Xerox üzleti kilátásai is jelentősen növekedtek. A korábbi 132 milliárd dolláros volumen után a jövőben több mint 500 milliárd dolláros piaci lehetőséggel számolnak elsősorban az üzleti folyamatok és az IT outsourcing terén. Burns hozzátette a Xerox számára az elkövetkező években a szolgáltatások bővítése és a technológiai fejlesztések fogják biztosítani a pénzügyi stabilitást.