EuroAstra

9. Business Travel Show, ahol üzlet és turizmus találkozik.

Rekordokat dönt a Business Travel Show. Idén több rekord is megdőlni látszik: minden eddiginél több kiállító és hosted buyer készülődik az 2011. október 12-13-i rendezvényre. A Hungexpo D pavilonjában immár 9. alkalommal találkoznak egymással a hazai és közép-európai MICE-szolgáltatók, és most a külföldi kiállítók száma is meghaladja a korábbi évekét: határainkon túlról csaknem 30 szálloda, rendezvényhelyszín és – szervező, valamint utazási iroda érkezik, hogy bemutatkozzon a magyar üzleti utazóknak és egyéb lehetséges partnereknek. 

Rekordokat dönt a Business Travel Show. Idén több rekord is megdőlni látszik: minden eddiginél több kiállító és hosted buyer készülődik az 2011. október 12-13-i rendezvényre. A Hungexpo D pavilonjában immár 9. alkalommal találkoznak egymással a hazai és közép-európai MICE-szolgáltatók, és most a külföldi kiállítók száma is meghaladja a korábbi évekét: határainkon túlról csaknem 30 szálloda, rendezvényhelyszín és – szervező, valamint utazási iroda érkezik, hogy bemutatkozzon a magyar üzleti utazóknak és egyéb lehetséges partnereknek. 

A programot mindkét napon konferencia színesíti, ahol a social media leghitelesebb szakemberei vezetik be a hallgatókat a közösségi hálózatok működésének alapjaitól a rajongói bázis konverzióján keresztül a leghatékonyabb marketingmegoldásokig, de számos szolgáltató bemutatja üzleti utazóknak szóló új termékeit is. Az elméleti előadások között villám-prezentációk és esettanulmányok ismertetik a gyakorlati megoldásokat.
A rendezvény megközelítése is jelentősen könnyebbé vált, hiszen a Nyugati Pályaudvar parkolójából rendszeres shuttle buszjárat indul a Hungexpo főbejáratához. A látogatók gyorsabb bejutása érdekében pedig célszerű igénybe venni az online regisztrációt a www.businesstravelshow.hu oldalon, ahol lehetőség nyílik a kiállítókkal való időpont-egyeztetésre is. A szervezők egyúttal a kiállítók által felkínált 70 értékes nyeremény kisorsolásával is az előzetes, online jelentkezésre buzdítják a látogatókat.

 

A turizmus.com szerint jelentős átalakuláson megy keresztül 2011-ben a Business Travel Show. Néhány mondatban a legfontosabb újdonságokról:

A jobb átláthatóság, az egyes szolgáltatók közötti szinergiák kihasználása érdekében a kiállítók az ország régiói szerinti bontásban vehetik igénybe standjaikat. Ennek köszönhetően egy-egy régió komplex MICE ajánlatot nyújthat a látogatóknak, akik így egymás mellet találhatják meg az adott régió szálláshelyeit, rendezvényhelyszíneit, fürdőit, programgazdáit. A konkrét desztinációhoz nem köthető tevékenységű szolgáltatókra is gondoltunk, a szállodaláncok, légitársaságok, turisztikai szövetségek és egyéb szolgáltatók külön "utcában" kapnak helyet.
A szomszédos országok, régiók (Csehország, Szlovákia, Románia, Szerbia, Szlovénia és Burgenland) MICE szolgáltatói desztinációs bontásban, kiállítókként jelennek meg a rendezvényen. Ez a lépés nem csupán a Business Travel Show komplexitásának erősítése szempontjából szükséges: az egyes országok hangsúlyosabb kiállítói jelenléte a bizonyos mértékű természetes versengés mellett egymás erősítésének, esetleges stratégiai együttműködésének is teret ad.

 

A Business Travel Show kiállítói:

–         turisztikai promóciós szervezetek

–         szállodák, szállodaláncok

–         konferencia- és rendezvényhelyszínek

–         utazási irodák, rendezvényszervezők

–         éttermek

–         gyógy- és élményfürdők, egészségturisztikai szolgáltatók

–         programgazdák

–         légitársaságok, közlekedési szolgáltatók

–         autókölcsönző cégek

–         egyéb szolgáltatók.

 

Business Travel Show

2011. október 12-13. Hungexpo D pavilon.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük