Olimpiai rekord a Nemzeti Sportnál – Rekord eladott példány- és látogatószám Magyarország sportnagyhatalmánál
3 perc olvasás
A Ringier Sport Csoport olimpiai aktivitásai – tartalmi bővítések, online és mobil megújulás, saját exkluzív tudósítások Londonból, olimpiai nyereményjáték – hatalmas sikert arattak. Az olimpia ideje alatt a Nemzeti Sport és az NSO is több mint 20 %-kal növelte elérését.
A Ringier Sport Csoport olimpiai aktivitásai – tartalmi bővítések, online és mobil megújulás, saját exkluzív tudósítások Londonból, olimpiai nyereményjáték – hatalmas sikert arattak. Az olimpia ideje alatt a Nemzeti Sport és az NSO is több mint 20 %-kal növelte elérését.
A Nemzeti Sport az olimpia első hete alatt átlagban 20%-kal több lapot adott el naponta, mint az azt megelőző héten. (Az átlag eladás így 62000 példány volt naponta) Az eladások napról napra nőnek, az első hét utolsó napján több mint 70 ezer példányt értékesített Magyarország sportnapilapja. Ezzel párhuzamosan az NSO látogatottsága 36 %-al nőtt az előző hét átlagához képest, a második héten – a Gemius mérései szerint – folyamatosan meghaladta a napi 200 ezer látogatót, és szerdán rekordszámú, kétmillió fölötti oldalletöltést hozott.
A Nemzeti Sport kiemelten készült az olimpiai időszakra. Nemcsak a tartalmában és rovataiban, hanem a kibővített, két tagban megjelenő napilap új struktúrájával is több olvasót vonz naponta. Az olimpiával egy időben elindított „Hajrá!" nyereményjáték – amellyel első ízben találkozhatnak a Nemzeti Sport címlapján az olvasók – is nagy sikert arat. A Kiadó testvérlapjánál, a Blikknél már jól ismert nyerő matricák a sportrajongók kegyeibe is beférkőztek.
Tartalmi szinten a Ringier Sport divíziójának kiküldött négy tudósítója és fotósa is exkluzív anyagokat küld mind print, mind online platformon az olvasóknak, látogatóknak.
A mobilos elérésre is ráerősített a Nemzeti Sport. Az olimpiára megújult az NSO mobil weboldala, az iOS és az Android alkalmazása is, valamint újdonságként elkészült a Symbian-alkalmazás is. Az olimpiára való tekintettel bekerült egy London 2012 rovat és egy London 2012 élő közvetítés alrovat ezekbe, amelyek garantálják a legfrissebb és legfontosabb információkat. Elindult az NSO WP7-es platformra fejlesztett legújabb alkalmazásunk is, amely az első Ringier-alkalmazás ezen a platformon.
„Az olimpiai eseményekre való tekintettel tartalmi és technikai termékfejlesztésre és új marketing-koncepció bevezetésére került sor a sport tartalmainknál. Örömmel látjuk, hogy ennek átütő sikere van mind az olvasók, mind a hirdetők körében. Az ugrásszerű példányszám- és látogatószám-növekedés nagyon jó visszajelzés számunkra. A speciális szponzorációs kérések a hirdetők felől, mind a print, mind az online platformokra, valamint a most bevezetésre került mobilhirdetési formák pedig lehetővé teszik, hogy a hirdetők is élni tudjanak ezzel a megnövekedett figyelemmel." – mondta el Papp Gábor, a Ringier Szórakoztató és Sport Üzletágának igazgatója.