Miért fizetnénk a Világhálón?
2 perc olvasás
Médiaszakemberekkel készített interjút a Ringier a tartalmak fizetőssé tételének témájában. Az interjú-sorozat első részében Vándor Ágnes és Frank Eimer is egybehangzóan az internetes fizetős tartalmakban látják a jövőt. A videóinterjú a Ringier IH-ra készített videósorozatának első része.
Médiaszakemberekkel készített interjút a Ringier a tartalmak fizetőssé tételének témájában. Az interjú-sorozat első részében Vándor Ágnes és Frank Eimer is egybehangzóan az internetes fizetős tartalmakban látják a jövőt. A videóinterjú a Ringier IH-ra készített videósorozatának első része.
A Ringier svájci anyacégénél számos kutatást végeztek ebben a témakörben. „Az egész csak azon múlik, hogy mit adsz és hogyan kommunikálod" – emeli ki Frank Eimer a Blick Csoport vezérigazgató-helyettese. A Blick Csoportnak már most is vannak telefonos alkalmazásaik, amelyekért szép számban fizetnek az emberek: „A minőségen múlik a legtöbb." – hangsúlyozza Frank Eimer.
A Kreatív Online weblapján Magyarországon elsők között, több mint tíz éve vezették be a fizetős tartalmakat. „Aki nem napi hírfogyasztásra szeretné használni, hanem későbbi üzletszerzésre, analízisre, az fizessen az ehhez való hozzáférésért." – mondta Vándor Ágnes, a Professional Publishing Hungary ügyvezető igazgatója, aki szerint azért tudtak megmaradni fizetős tartalommal a piacon, mert jó időben vezették be ezt a módszert és az emberek elfogadták azt.
Mindkét megkérdezett szakember szerint fontos, hogy az olvasót fogyasztóként kell tekinteni, aki a neki fontos exkluzív tartalmakat vásárolja meg.
Az interjúk részleteiért tekintse meg a videót az alábbi linkre kattintva:
http://www.youtube.com/embed/eIN7T4L0P2s
A további videóinterjúkban az utca embere mellett, Simon Krisztián a Marketing&Media főszerkesztője, Kardos Gábor, a Ringier Digitális Üzletágának igazgatója, valamint az Internet Hungary konferencia résztvevői nyilatkoztak.