A Magyar Labdarúgó Szövetség és a Magyar Telekom ma átfogó megállapodást írt alá, amely alapján a Telekom a férfi labdarúgó-válogatott egyik fő támogatójává lép elő, valamint a hazai futball utánpótlás, az amatőr és ifjúsági labdarúgás népszerűsítése és fejlesztése terén is fontos szerepet vállal.

 

A Magyar Labdarúgó Szövetség és a Magyar Telekom ma átfogó megállapodást írt alá, amely alapján a Telekom a férfi labdarúgó-válogatott egyik fő támogatójává lép elő, valamint a hazai futball utánpótlás, az amatőr és ifjúsági labdarúgás népszerűsítése és fejlesztése terén is fontos szerepet vállal.

 

A Telekom évtizedek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és szponzorációs stratégiájának meghatározó részeként tekint a sportra. A vállalat büszke arra, hogy szponzorként számos hazai sportág és sportoló kiemelkedő sikeréhez hozzájárulhatott.

A Telekom nemzetközi szinten számos országban támogatja a futballt, mint az egyik legnépszerűbb, legszélesebb körben aktívan is űzött, illetve sok generációt mozgósító sportágat. A futball és annak minőségi népszerűsítése melletti nemzetközi elkötelezettség legújabb mérföldköve a mai napon megkötött megállapodás, amellyel a Telekom a hazánkban is legnépszerűbb sportág mellé állt.

Az MLSZ-szel kötött, közel két évre szóló megállapodással a Telekom nemcsak a magyar professzionális labdarúgást támogatja, de a labdarúgást amatőr vagy profi szinten űző gyerekek és fiatalok, valamint az amatőr labdarúgók több generációja számára is új lehetőségeket és keretet szeretne teremteni, ezáltal is támogatva az egészséges és aktív életmódot.

Nagy megtiszteltetés, hogy a magyar labdarúgó-válogatott, és az MLSZ hivatalos támogatóinak legújabb tagjaként a jövőben a Magyar Telekom is kiemelten járul hozzá utánpótlás és felnőtt csapataink eredményes szerepléséhez. A most bejelentett együttműködés segít minket abban, hogy biztosítsuk a hátteret a magyar csapatok sikeresebb szerepléséhez. Az MLSZ vezetése hisz a megkezdett stratégiai fejlesztések eredményében, és nagyra értékeli azt a tényt, hogy egyre több meghatározó piaci szereplő vállalja a program, és ezáltal a magyar labdarúgás egészének támogatását."mondta dr. Csányi Sándor, az MLSZ elnöke.

„A Telekom elkötelezett amellett, hogy olyan közösségi élményeket és eseményeket támogasson, amelyek fontosak a magyar közönség számára, miközben célunk az is, hogy több millió ügyfelünk minőségi és kiemelkedő sport és zenei élmények részese lehessen akár élőben, akár szolgáltatásainkon keresztül. Reményeink szerint azzal a sokoldalú támogatással, amelyről ma megállapodtunk, további lendületet adhatunk a magyar labdarúgás felemelkedéséhez, és sokmillió, ifjú és felnőtt hazai futballrajongó számára teremtünk megosztható élményeket" – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója.

A Telekom a szponzorációs megállapodással nemcsak a válogatottak eredményességéhez járul hozzá, hanem a labdarúgó eseményeket aktívan követő, hobbiszinten vagy egyesületben focizó, továbbá a tévé előtt szurkoló fiatalok és idősek számára is tartogat – a válogatottak reménybeli sikerei mellett – lehetőségeket és meglepetéseket. A tervek között szerepel az MLSZ-szel közösen országos, több tízezer – labdarúgást egyesületben vagy iskolai keretek között űző – gyermeket bevonó tornák és események megrendezése.

 A Telekom és az MLSZ e mellett tartalomszolgáltatással kapcsolatos együttműködést kialakítását is tervezi a jövőben, amely a nemzeti válogatottak eseményeire épülve a Telekom ügyfelei számára a mobil és a televíziós szolgáltatások három képernyős (tévé, számítógép, mobiltelefon) kínálatában rejlő lehetőségeket aknázza ki.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük